معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

احداث بوستان 5000 متری در منطقه 13

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از احداث بوستان 5000 متری در منطقه 13، بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی پارک سرخه حصار، ساخت 2 بازار میوه و تره بار محلی، یک فروشگاه شهروند ،3 پل مکانیزه، ساماندهی سیما و منظر شهری اتوبان شهید یاسینی، جداره سازی خیابان پیروزی، نورپردازی 4 مسجد و... در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۷۵
احداث بوستان 5000 متری در منطقه 13

به گزارش جام جم آنلاین از شهرداری تهران، مجتبی یزدانی با اشاره به مصوبات شهردار تهران در جلسه نظارت ستادی از منطقه 13 گفت: عملیات ساخت بوستان 5000 متری در منطقه 13 بزودی آغاز خواهد شد و 3 پل مکانیزه، 2 بازار میوه و تره بار به شکل محلی نیز برای رفاه حال شهروندان این منطقه احداث می شود.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته ایستگاه آتش نشانی پارک سرخه حصار آماده بهره برداری است و با توجه به نیاز منطقه به شیرهای هیدرانت آتش نشانی هماهنگی های لازم با شرکت آب و فاضلاب برای جانمایی شیرهای مذکور صورت خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به انجام نورپردازی 4 مسجد در این منطقه اشاره داشت و گفت:ساماندهی سیما و منظر شهری اتوبان شهید یاسینی در این منطقه و جداره سازی خیابان پیروزی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: آمادگی داریم که در صورت توافق اطراف پادگان نیروی هوایی را با ایجاد فضای سبز و درختکاری به تفرجگاهی برای استفاده شهروندان محترم این منطقه تبدیل کنیم.

یزدانی افزود: همچنین زمینی به مساحت 3230 متر مربع برای احداث فروشگاه شهروند تحویل شده است که بزودی کار احداث آن انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها