فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: تداوم بارندگی و جاری شدن سیل در نقاط مختلف این شهرستان باعث کشته شدن یک نفر و بسته شدن شدن راه ارتباطی و محاصره 15روستا شده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۰۵
سیل در دشتستان بوشهر، یک کشته برجای گذاشت

به گزارش جام جم آنلاین، ارسلان زارع روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، افزود: بامداد امروز در روستای 'شاه پسرمرد' بخش بوشکان دختری 38ساله که در تلاش برای خروج دامهای خود از آغل و نجات آنها بود به علت آبگرفتگی و آوارشدن سقف آغل جانش را از دست داد و دامها نیز تلف شدند.

وی اضافه کرد: بارش های شدید و مداوم در نقاط مختلف دشتستان که همراه با آبگرفتگی معابر و خیابانها و بالا آمدن آب رودخانه ها بود خساراتی در پی داشت.
زارع ادامه داد: این آسیب ها و خسارات بیشتر به تاسیسات و امور زیربنایی بویژه حوزه راههای روستایی، چند پل و ابنیه فنی جاده ها بیشتر در بخش های بوشکان و ارم رخ داد که درست بررسی است.
فرماندار دشتستان یادآورشد: هم اکنون 15روستا که بیشتر در بخش های بوشکان و ارم واقع هستند در محاصره سیلاب قرار گرفته و راه ارتباطی آنها قطع است.
وی گفت: دستگاههای ذیربط با بسیج همه امکانات در حال انجام وظیفه برای بازگشایی مسیرها هستند.
زارع افزود: با تلاش بموقع ستاد مدیریت بحران، اطلاع رسانی و همکاری خوب مردم شهرستان مشکل خاصی برای مردم ایجاد نشده است.
وی بیان کرد: هم اکنون همه محورهای اصلی ورودی و خروجی شهرستان دشتستان باز است و در بخشی از مسیر کوهستانی محور دالکی- کنارتخته که چند ساعت پیش ریزش کوه در شش نقطه رخ داد، مسیر بازگشایی شد، اما با این وجود با توجه به بالا آمدن آب رودخانه ها در برخی از نقاط تردد با احتیاط صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: تنها پل ورودی روستای درودگاه بر اثر طغیان رودخانه اکنون مسدود است که آن هم با وجود امکان رفت و آمد از مسیر روستای جتوط به درودگاه مردم مشکل خاصی ندارند.
فرماندار دشتستان ضمن تشکر از همکاری چند روز اخیر مردم دشتستان، از آنها بویژه ساکنان روستاهای همجوار رودخانه های دائمی و فصلی خواست که از نزدیک شدن به رودخانه ها و آبراه ها بپرهیزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
امید
United States
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
۰
۰
دختری 38ساله !!!!!!!! خدا به داد جوانها برسه 38 سالشه اما .................
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
این بیچاره فوت شده اون هم به خاطر نجات سرمایه اش كه چندتا گوسفتد بودن.اونوقت شما گیر دادی كه چرا گفتن دختر 38 ساله؟؟معلومه خیلی از این خبر متاسف شدی!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها