فعالیت تاکسی های آنلاین به مناظره کشیده می شوند.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۳۸
تاکسی های آنلاین موضوع این هفته مناظره شبکه یک

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، یکی از اهداف اصلی اجرای سیاست های اصل 44 در کشور، ارتقای رقابت با هدف بهبود خدمات و کاهش انحصار است.

گسترش کسب و کارهای نوین و اینترنتی، موجب تقویت رقابت در میان کسب و کارهای مختلف و بهبود خدمات می شود اما با توجه به ظهور و گسترش کسب و کارهای مجازی، باید بستر قانونی و حقوقی لازم برای فعالیت کسب و کارهای نوین و خلاق ایجاد شود تا ضمن افزایش سطح رضایت مشتریان، زمینه نهادی و حقوقی لازم برای فعالیت دیگران نیز در این نوع کسب و کارها فراهم گردد.

سرویس تاکسی های آنلاین به شما کمک می کند تا با نصب یک برنامه بر روی موبایل تان،‌ موقعیت خود را مشخص کنید و تاکسی های اطراف خود را برای رسیدن به مقصد فراخوان و مبلغ سفر را آنلاین و یا به صورت نقدی به راننده پرداخت کنید.

استفاده از این خدمات در شرایط کنونی بسیار به صرفه است زیرا شما قبل از درخواست سفر می توانید با انتخاب مبدا و مقصد هزینه دقیق سفر خودتان را مشاهده نمایید.

برنامه چالشی جمعه 29 بهمن مناظره شبکه یک با موضوع «فعالیت نرم افزارهای تاکسی آنلاین» با حضور صاحب نظران، کارشناسان و اصحاب رسانه به روی آنتن خواهد رفت.

در سوال نظر سنجی این هفته هم از بینندگان پرسیده شده است: با وجود شکایت تاکسی تلفنی‌ها، آیا با فعالیت نرم افزارهای تاکسیرانی موافقید؟ 1- بله 2- خیر. بینندگان می توانند با ارسال گزینه مورد نظر به شماره پیامک ٣٠٠٠٠١٣ در این نظرسنجی مشارکت کنند.

برنامه مناظره به تهیه کنندگی علیرضا اسکندری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که جمعه ها حدود ساعت 10 صبح با اجرای مرتضی حیدری پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
۰
۰
سلام عرض میكنم خدمت عزیزان میخواستم بگم كه این نرم افزار ها خیلی هم عالین بنده آتش نشان هستم و در حادثه پلاسكو شنیدم كه بعد حادثه این نرم افزارها خیلی سریع خدماتشونو از اون منطقه برداشتن اما تاكسی ها دنبال مسافر دربست تو اون محدوده بودن نباید جلوی پیشرفت این سیستمو گرفت با تشكر از برنامه مثبتتون
بابك
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
بعضی از دوستان كه با این سیستم مشكل دارند گفتند كه رانندگان اسنپ اعتباری ندارن مگه رانندگان اژانس اعتبار دارند اگه دوست دارید بروید به اژانسها سر ی
بزنید ببینید كه رانندگان اژانسها بسیاری اصلا مدارك ندارند در صورتی كه رانندگان اسنپ كلیه مدارك لازم از جمله عدم سوء پیشینه ارائه دادند و از همه مهمتر اینكه نوع برخورد با مسافران در اسنپ بسیار مناسب تر از رانندگان اژانس است و امتیاز دادن مسافر به راننده در پایان مسیر مزید بر علت میباشد كه در صورتیكه برخورد مناسب نباشد با راننده قطع همكاری میشود ولی در اژانسها این موضوع اصلا وجود ندارد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
۰
۰
یكی از مشكلاتی كه الان تاكسی های اینترنتی دارند رزرو ماشین برای یك زمان خاص هست. مثلا كسانی كه در ساعات اولیه بامداد مثلا ۳ یا ۴ صبح پرواز دارند با آزانس محله شان هماهنگ می كنند برای همان ساعت یك ماشین رزرو می كنند.
در حال حاضر تاكسی های اینترنتی این امكان را ندارند و مسافر باید ریسك كند و در آن ساعت خلوتی اسنپ یا تپ۳۰ بزند ولی با آژانس های سنتی این مورد بدون ریسك هستش.

از آنطرف اتهامی كه به این تاكسی های آنلاین میزنند اتهام دامپینگ و ارزان فروشی خدمات برای به دست گرفتن بازار هستش و هیچگاه من ندیدم كه جوابی به این اتهام بزنند یا مسوولین شهری این مورد را بررسی كنند.

نیازمندی ها