برنامه "صبح و ورزش" دوشنبه 25 بهمن، دزفولی، کارشناس داوری فوتبال، به تحلیل داوری شهرآورد تهران پرداخت.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۷۰
دزفولی: گل پرسپولیس صد در صد خطا بود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ دزفولی، کارشناس داوری فوتبال، در ارتباط با قضاوت فغانی در دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: فغانی تجارب لازم را کسب کرده است و یکی از فاکتورهای ترقی وی، فوتبال بازی کردنش است. او همه مسائل و نکات این ورزش را می داند. بیشتر مشکلاتی که برای داوی ما به وجود آمده، به علت نداشتن تجربه بازی فوتبال است.
وی، تصریح کرد: فغانی دیروز بسیار خوب قضاوت کرد؛ تنها یکی، دو اشتباه داوری داشت که در نتیجه بازی تأثیرگذار نبود. گل دوم استقلال کاملاً سالم بود؛ اما گل دوم پرسپولیس صد در صد خطا بود و باید توسط داور خطا گرفته می شد.
مسئله حائز اهمیت دیگر این است که بازیکنی که اخراج می شود، نباید داخل زمین بیاید؛ این مسائل ورزش ما را کم اهمیت می کند. فغانی باید دقت بیشتری می کرد و خطای بازیکن پرسپولیس را می گرفت. جنجالی که ایجاد شد، ارزش بازی را پایین آورد.
دزفولی، اضافه کرد: فغانی باید 2،3 دقیقه وقت اضافه می گرفت؛ نمی دانم چرا سریع سوت پایان را زد.
برنامه "صبح و ورزش" امروز با اجرای سبحان اکرامی و ریاحی و کارشناسی والی زاده، کاری از گروه علوم ورزشی، جنگ صبحگاهی نشاط انگیزی بود که با پیگیری رویدادهای ورزشی و ارتباط با مسئولین ورزش، مخاطبین و شنوندگان همه روزه به جز جمعه ها ساعت ۷:۱۵ به مدت ۱۱۰ دقیقه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
معلومه خطا بود این بازی با همون 3 به 1 باید تموم میشد ولی فغانی با اشتباه فاحش داوری بازی رو به جنجال كشوند.
كارشناسی بی ...
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
۰
۰
حالا خیلی جالبه ، نصیرزاده میگفت دست رو فقط یه لحظه رو شونه های مدافع استقلال گذاشته و قصدش !! هل دادن نبوده !!!! با این تفسیر ، تو خود بخوان ...

نیازمندی ها