هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال

تساوی کسل کننده در دربی ممنوع!

فردا در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال دمای لیگ به بالاترین درجه ممکن می رسد.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۰۰
تساوی کسل کننده در دربی ممنوع!

به گزارش جام جم آنلاین ، از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تیم های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم می روند. دیدار این دو تیم جذاب تر از دور رفت خواهد بود، پرسپولیس صدر نشین این روزها بسیار آماده است و خوب نتیجه می گیرد. استقلال هم با پشت سر گذاشتن روزهای بحرانی و کسب چند برد پیاپی در لیگ برتر و به خصوص برد روحیه بخش مقابل السد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریف سنتی خود قرار می گیرد.

این هشتاد و چهارمین تقابل پرسپولیس و استقلال به شمار می رود. استقلال در بازی قبل از دربی در ضربات پنالتی السد قطر را برد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. تیم پرسپولیس نیز در آخرین مسابقه پیش از دربی با سه گل تراکتورسازی را شکست داد تا به این ترتیب هر دو تیم با روحیه ای عالی گام به شهرآورد 84 بگذارند.

البته پرسپولیسی ها به اندازه استقلالی ها خسته نیستند چرا که پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی که فاصله آنها را با تیم دوم جدول بیشتر کرد فرصت بیشتری برای استراحت داشته اند. سرخ ها اما برای تقابل با استقلال کمال کامیابی نیا را در اختیار ندارند که در دیدار با تراکتورسازی با دریافت کارت قرمز اخراج شد. حالا حسین ماهینی به جای او انجام وظیفه می کند.

البته استقلالی ها هم یکی از بازیکنان مهم خود را در اختیار نخواهند داشت. وریا غفوری به دلیل مصدومیت دربی 84 را از دست داده است.

پرسپولیس با 9 امتیاز بیشتر نسبت به تراکتورسازی صدرنشین است و اگر بتواند در دربی پایتخت پیروز شود 50 امتیازی می‌شود و فاصله‌اش را با تیم دوم یعنی تراکتورسازی باز هم بیشتر می کند. پرسپولیس 6 برد متوالی داشته و به دنبال هفتمین برد پی‌درپی فصل خود مقابل استقلال در دربی است.

آبی‌پوشان سه برد متوالی سه گله کسب کرده‌اند تا خود را به رده سوم جدول لیگ برسانند اما 13 امتیاز با سرخپوشان فاصله دارند با این حال برخی پیشکسوتان استقلال مدعی‌اند اگر استقلال دربی را ببرد قهرمان لیگ می‌شود. پرسپولیس در این فصل فقط یک شکست داشته و مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ را هم در اختیار دارد بنابراین عبور از خط سد مستحکم قرمزپوشان کار دشواری است.

استقلال البته در گلزنی برتر از پرسپولیس است و 29 گل زده و یک گل زده بیشتر از سرخپوشان دارند. این تنها برتری آماری آبی‌پوشان مقابل سرخپوشان است.

در انتظار هواداران بی حاشیه

انتظار می رود در دربی 84 تماشاگران به دور از حاشیه و سر دادن شعارهای توهین آمیز به تشویق تیم خود بپردازند تا ثابت کنند فرهنگ بالایی دارند. برنده دربی هر تیمی باشد قطعا هواداران بازنده نتیجه را قبول خواهند کرد. مسابقه رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و هواداران و فوتبالدوستان امیدوارند بازی برگشت برنده داشته باشد.

در انتظار یک دربی بدون تساوی کسل کننده....!

علیرضا فغانی هم روز یکشنبه سوت آغاز دربی 84 را مثل بازی دور رفت به صدا در می‌آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ع . ص
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
پرسپولیس 2 بر 1 استقلالو پرس میكنه.. .

نیازمندی ها