بزرگ‌ترین نمایشگاه گروهی نقاشی کارهای کوچک توسط گروهی از هنر جویان آتلیه‌ی آهو عصر جمعه بیست و دوم بهمن ماه در گالری شکوه برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۷۱
نمایش 600 اثر هنری در گالری شکوه

به گزارش جام جم آنلاین، این سومین نمایشگاه گروهی این آتلیه است که در آن 600 اثر از 59 هنرجو به روی دیوار می‌رود. در این نمایشگاه آثاری با تم موضوعی متنوع در ابعاد کوچک و با تکنیک‌های مختلفی چون آبرنگ، آکریلیک، رنگ روغن، کلاژ و چاپ بر روی بوم و کاغذ به تماشای عموم گذاشته می‌شود.

هنرجویان در این نمایشگاه بین 5 تا 40 سال سن دارند و آثارشان را در کنار نقاشی‌های استادشان ابوالفضل همتی آهویی در این نمایشگاه به تماشا خواهند گذاشت. آهویی نیز در این نمایشگاه 50 اثر نقاشی در ابعاد کوچک ملهم از اشعار حافظ را ارائه می‌دهد.

آثار این نمایشگاه با ابعاد بسیار کوچک ، تم موضوعی و تکنیک‌های مختلف و با قیمت‌های پایینی عرضه خواهد شد تا مخاطبان را تشویق کند که اثر هنری مطابق با سلیقه خود را خریداری کنند.

سومین نمایشگاه گروهی نقاشی آتلیه آهو تا 27 بهمن ماه در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه (به جز پنجشنبه‌ها) از ساعت 16 تا 20 از این آثار درخیابان فرمانیه، بلوار اندرزگو،کوچه سلیمی شمالی کوچه امیرنوری،شماره 19 گالری شکوه دیدن نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها