
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیسجمهور، دقایقی پیش از تقاطع خیابان نواب و آزادی به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.
وی پس از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در جمع خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد