مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران با بیان این‌که هم‌اکنون قیمت هرکیلوگرم گوشت مرغ در بازار در حدود 6300 تومان است، گفت: تاکنون فقط حدود 23 درصد از 55 هزار تن کنجاله سویایی که از شرکت پشتیبانی امور دام طلب داشتیم را دریافت کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم مابقی آن را بگیریم.
کد خبر: ۴۹۲۴۷۴

حسین مقدم‌نیا در گفت‌وگو با مهر درخصوص قیمت فعلی مرغ اظهارداشت: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده در مرغداری در حدود 4250 تومان و قیمت هرکیلوگرم گوشت مرغ در بازار در حدود 6300 تومان است. پیش از این، قیمت هر کیلوگرم مرغ در سطح شهر بیش از 7000 تومان شده بود.وی با بیان این‌که اگر نهاده‌ها به صورت مداوم به دست تولیدکنندگان برسد شاهد روند کاهشی قیمت مرغ در بازار خواهیم بود، گفت: صنعت پرورش مرغ گوشتی روزانه به ده هزار تن نهاده ذرت و 5000 تن نهاده کنجاله سویا نیاز دارد که باید به‌طور مستمر تامین شود تا قیمت مرغ در بازار افزایش پیدا نکند.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران درخصوص میزان دریافت نهاده کنجاله سویا، گفت: تاکنون فقط درحدود 23 درصد از 55 هزار تن کنجاله سویایی که از شرکت پشتیبانی امور دام طلب داشتیم را دریافت کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم مابقی آن را بگیریم.وی در ادامه افزایش قیمت نهاده ذرت در بازار را مورد اشاره قرار داد و افزود: متاسفانه طی چند روز گذشته قیمت نهاده ذرت از هرکیلوگرم 580 تومان به 650 تومان افزایش یافته و این مساله مشکلاتی را برای تولیدکنندگان به‌وجود آورده است.

مقدم نیا درخصوص میزان تولید گوشت مرغ عنوان کرد: با توجه به این‌که ماهانه در حدود 90 میلیون تا 95 میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام می‌شود، انتظار داریم در ماه بالغ بر 144 هزارتن گوشت مرغ تولید و به بازار عرضه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها