مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با تأکید بر مصرف مداوم آب و مایعات، استفاده از میوهها و سبزیجات آبدار و پرهیز از قرار گرفتن طولانیمدت در معرض نور خورشید، مهمترین راهکارهای پیشگیری از گرمازدگی را تشریح کرد و نسبت به خطرات کمآبی بدن در روزهای گرم هشدار داد.