نماینده معاونت برونمرزی صداوسیما در مجمع رسانهای کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، با ارائه پیشنهاد تأسیس «اتحادیه رادیو و تلویزیونی سازمان همکاری شانگهای»، بر گسترش همکاریهای رسانهای، تولیدات مشترک و توسعه پلتفرمهای دیجیتال میان کشورهای عضو تأکید کرد.
کد خبر: ۱۵۵۷۱۸۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۵