سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بزرگ از آماده باش بیش از 380 آتش نشان در مسیرهای مختلف راهپیمایی برای تأمین ایمنی راه پیمایان تهرانی در روز 22 بهمن امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۶۷۴
آماده باش 380 آتش نشان پایتخت برای تأمین ایمنی راهپیمایی 22 بهمن

سید جلال ملکی در گفت وگو با جام جم آنلاین افزود: برای پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنان در روز 22 بهمن، ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار 86 خودروهای سبک و سنگین آتش نشانی و76 دستگاه موتور سیکلت عملیاتی همراه با 380 آتش نشان در 162 نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی، از ساعت 4 بامداد تا پایان مراسم آماده خدمت رسانی هستند.

وی تأکید کرد: علاوه بر آن چند ایستگاه ثابت آتش نشانی که در مسیرهای شرق به غرب خیابان های آزادی و انقلاب قرار دارد و هم چنین تمامی 123 ایستگاه آتش نشانی موجود در سطح پایتخت و 18 گروه امداد و نجات این سازمان که در همه ایام به شهروندان خدمت رسانی می کنند، به عنوان پایگاه های پشتیبانی آماده انجام خدمت می باشند.

وی گفت : دراین روز، مدیران عملیاتی آتش نشانی با خودروهای سازمانی به طور مستمر به گشت زنی پرداخته و وضعیت ایمنی مسیرهای راهپیمایی را تحت کنترل قرار می دهند.

ملکی تصریح کرد: تعدادی از آتش نشانان غیر شیفت نیز در روز 22 بهمن هم پای مردم تهران در راه پیمایی یوم اله 22 بهمن شرکت می کنند و همچنین درصورت لزوم در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش نشانان همکاری می کنند.

سخنگوی آتش نشانی از عموم شهروندان خواست تا در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی، سریعاً مراتب را با سامانه 125 و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها