
به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما: گرافیک تلویزیونی شبکه چهار سیما از 22 بهمن با تغییراتی محسوس در کاربرد، رنگ، فرم و تکنیکهای اجرا به روی آنتن میرود.
هویت بصری و گرافیک شبکه چهار با المان های کاملا ایرانی و اسلیمی و مناسب با ذائقه مخاطب ایرانی طراحی شده و آماده رونمایی می باشد.
به گفته عباس محبوب مسئول طراحی گرافیک جدید شبکه 4:با توجه به هویت شبکه 4 و رسالت شبکه سعی کردیم در این پروژه از عناصر فرهنگی ایرانی استفاده کنیم و به همین دلیل در طراحی لوگو شبکه از رنگ فیروزه ای که نمایانگر هویت ایرانی، اسلامی و فرهنگی ما می باشد استفاده کردیم.
وی افزود: از ساختار خود لوگوی شبکه چهار استفاده کردیم و تغییرات را اعمال کردیم و رنگ آن را به فیروزه ای-طلایی تغییر دادیم.
محبوب گفت: ما تلاش کردیم طرحی را استفاده کنیم که علاوه بر اینکه کاملا ایرانی است مدرن هم باشد و برای مخاطب جذابیت بصری داشته باشد.
وی ادامه داد: برای زیرنویس های شبکه نیز از یک متریال شیشه ای فیروزه ای که درخشندگی خوبی دارد استفاده شده است.
هویت بصری شبکه چهار که بسیار حرفه ای و هوشمندانه طراحی شده است، شامل پکیج گرافیک، بازطراحی لوگو و ... می باشد. و در ساخت آن به تمامی عناصر سمعی و بصری از جمله تم موسیقیایی آن و نیز طراحی فونت توجه خاص شده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
حجتالاسلام دکتر حسن رضاییمهر، استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم از مهمترین نقش رئیس مکتب جعفری میگوید