سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی واحد 70 متری در بلوار ابوذر تهران خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان 12 زن و مرد به همراه یک کودک 10 روزه از محل حادثه آتش سوزی به سلامت خارج شدند.
کد خبر: ۹۹۸۸۹۸
نجات 13 نفر از آتش سوزی در تهران

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 12:35 امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی چهار طبقه، 14 واحدی در بلوار ابوذر بین پل سوم و چهارم به سامانه 125 اعلام و ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات، خودروی تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: درطبقه اول یک ساختمان 4 طبقه و در یک واحد 70 متری آتش گرفته وآتش در حال سرایت به واحدهای کناری بود.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود و تعدادی از ساکنان این ساختمان در شرایط ناایمن گرفتار بودند خاطرنشان کرد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با استفاده از دستگاههای تنفسی به طبقات رفته و موفق شدند 13 نفر از جمله یک کودک 10 روزه را از طریق نردبان هیدرولیکی و یا راه پله های ساختمان به سلامت خارج کنند.

وی یادآور شد: این حریق گسترده بدون هیچ مصدومیت توسط آتش نشانان مهار شد و پس از ایمن سازی و عملیات لکه گیری آتش نشانان در ساعت 13:43 امروز به این عملیات پایان دادند.

به گفته ملکی علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
likeطلایی دارین همگی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها