رامین رضاییان با تکذیب صحبت هایش در واکنش به کارلوس کی روش گفت: هرگز درباره مربی ای که برایم زحمت کشیده حرفی نزدم.
کد خبر: ۹۹۸۷۳۳
رامین رضاییان: قضیه پیتزا و شام علیه کی‌روش نبود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرآنلاین، رامین رضاییان که در بازی برابر تراکتورسازی موفق شد زننده یکی از گل های تیمش لقب گیرد، صحبت هایی که درباره واکنش او به درباره پرخوری و اضافه وزن را تکذیب کرد.
رضاییان در این خصوص گفت: آقای کی روش نیز برایم زحمات زیادی کشیده و هیچ وقت درباره مربیانم حرفی نمی زنم و این خیلی زشت است که بخواهیم حرفی که از جانب من نبوده را آنگونه که می خواهند تفسیر کنند.
رضاییان درباره صحبتی که از قول او مبنی بر اینکه اضافه وزن ندارد و این به خاطر نخوردن شام است گفت: خبرنگاری که این سوال را از من پرسید نگفت که آقای کی روش چنین نظری داشته و تنها به خاطر اینکه در رختکن شام (پیتزا) سرو شد، از من پرسیدند که شام خوردی و ... که من گفتم شام نمیخورم و پیتزا هم همینطور. با این حال در اقدامی غیر حرفه ای این صحبت مرا در واکنش به صحبت های کی روش اعلام کردند که خیلی زشت است.
رضاییان در خصوص این بازی و پیروزی توام با گل او گفت: من برنامه ای که از من خواسته شده بود را در زمین اجرا کردم و بیشتر از گلزنی از پیروزی تیمم و هواداران خوشحال هستم و امیدوارم این پیروزی ها ادامه داشته باشد و پایان فصل به هدف بزرگ مان برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها