پسر 6 ساله قربانی جنایت مرد افغان

مرد افغان که متهم است پسربچه ایرانی را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است، در جلسه دادگاه ادعای بی‌گناهی کرد.
کد خبر: ۹۹۸۷۲۰
پسر 6 ساله قربانی جنایت مرد افغان

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از ششم شهریور سال گذشته با اطلاع پلیس از ناپدید شدن ناگهانی پسری شش ساله در منطقه خزانه آغاز شد.

پدر این کودک در تماس با پلیس گفت: «من امروز شیفت شب بودم برای همین همسر و پسرم را به خانه مادرم بردم. پسرم در کوچه با بچه‌های همسایه بازی می‌کرد اما ناگهان ناپدید شد. وقتی از همبازی‌هایش پرسیدم، گفتند که مردی افغان او را به بهانه نشان دادن کبوتر با خود برده است.»

ماموران همراه پدر و مادر مفقودی و اهالی به جستجو پرداختند و ساعاتی بعد، پسربچه را در یکی از پارک‌های اطراف خزانه پیدا کردند. او در خانه به مادرش گفت که مرد افغان وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است که به این ترتیب شکایتی در دادسرا تنظیم و مرد افغان دستگیر شد.

با دستگیری متهم، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده قرار گرفت. صبح دیروز در جلسه غیرعلنی رسیدگی، پدر شاکی گفت: «وقتی پسرم را پیدا کردیم، حال پریشانی داشت. همان موقع برای مادرش همه چیز را تعریف کرد و گفت که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.»

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و با ادعای بی‌گناهی گفت: «من خودم هفت تا بچه دارم. چطور ممکن است به شاکی تجاوز کرده باشم؟ آن روز پسربچه از من خواست چند تا کبوتر برایش بگیرم. من هم او را به یکی از پارک‌های خزانه بردم اما او را مورد آزار و اذیت قرار ندادم.»

انکار جرم از سوی متهم در حالی است که پزشکی قانونی پیش از این وقوع تجاوز را تائید کرده است. در پایان دادگاه نیز قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۴
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
قابل توجه كسانیكه از مهاجرین افغانی حمایت می كنند
ناراحت
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
چرا این افغانی های جناتیكار رو از كشور بیرون نمیكنن هر چی جنایته زیر سر این افغانیاست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
نه كه ایرونی هیچ جنایت نمیكنه .
مادر ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
باز هم افغانی.
یك افغانی در حال برگشت
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
درك می‌كنم كه ممنوعیت ورود ایرانی‌ها به آمریكا و تضییع حقوق بیش از دوازده‌هزار دانشجوی مشغول تحصیل در آمریكا به چه اندازه شما را به درد آورده است كه طاقت چندتا افغانی كه در سخت‌ترین شرایط مشغول جان كندن آنهم در مشاغل پست كشورتان را ندارید. كسی موافق ارتكاب جرم و جنایت‌ها در كشور شما نیست ولی در مقیاس جمعیت ما نبایستی همگان را به یك چشم دید. خوب و بد در همه جای دنیا هست چنانكه مدتی كه در ژاپن زندگی می‌كردم بالاترین آمار جرایم مربوط به ایرانی‌ها بود.
دارابی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
در چند خبر قبلی خواندم كه یك افغانی بخاطر ششصد هزار تومان هموطن خودش رو كشته.
در این خبر هم كه یك افغانی به پسربچه شش ساله تجاوز كرده.
البته كه حكم اینها بایستی اعدام باشد و اعدام شوند.
اما كارشناسان و روانشناسان و برنامه‌ریزان كشور چرا اینگونه جرم‌ها را آسیب‌شناسی نمی‌كنند؟؟؟
افغانی‌ها را یا از كشور اخراج كنید یا در جامعه برای پذیرش آنها فرهنگ‌سازی كنید. وقتی آنها در محدودیت‌های شغلی و اجتماعی نظیر عدم طی مدارج تحصیلات عالیه، عدم دسترسی به بیمه و بهداشت مناسب، عدم برخورداری از شأن اجتماعی و تفریحات سالم و... قرار دارند و به عبارتی خودشان را در قفس نامرئی می‌بینند به نظرم دچار جنایت‌های شنیع می‌شوند. چه بهتر كه دولت محترم پایه‌های وجود چنین جرائمی را در نظر بگیرد و متناسب با فرهنگ بومی اقدام به پذیرش مهاجر بكند نه اینكه غیر كنترلی و رها شده عمل كند.
احمد رضا طیبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
وقتی ورود به كشور بدون برنامه مدیریت میشه افراد باید ابتدا مدتی در كمپ زندگی كنند و بعد از تایید سلامت روانی و جسمانی وارد جامعه بشن .در كشور ما طرف مستقیم قاچاقی از افغانستان میاد پایتخت؟؟؟؟!!! بدون این كه هویتش جایی ثبت شده باشه ؟
نكته ی بعد یكم تو فضای مجازی و رسانه های افغانی رفتار و گفتار و نظرات اونها رو نسبت به ایران نگاه كنید تا متوجه خیلی از مسائل بشید .
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
باسلام:بازهم این افاغنه.
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
آخرش آزاد میشه و به ریش ما ایرانیا میخنده!! و همه جور امتیازی هم تو ایران داره.
شیدا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
به به دوباره افغانیای عزیز جنایت كردن اشكالی نداره بنده خدا فقط تجاوز كرده ولش كنید بره مثل اونی كه یه زنو مقابل چشم بچه كوچیكش بهش تجاوزكرده وبه چندتا شلاق ودوسال زندان محكوم شده.یادم رفت بگم بچه های افغان ازهم وطنای خودمون با ارزش ترن.افسوس وصدافسوس نامه تمام.....
حق
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
اعدام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
مسامحه تا كی ما هم باید برای مهاجرت قوانین سختگیرانه وضع كنیم با توجه به این بی كاری فزاینده چرا ؟؟؟؟؟؟
j
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
كاپیتولاسیون برای افغانها ؟ . هرچه آدم بدرد نخور در دنیا هست مهاجرت میكنن به ایران
نرگس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
قابل توجه كسانی كه در پست های قبلی از مهاجرین دفاع میكردند .
غریبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
وقتی در خانه باز باشه هر جانوری به خودش اجازه ورود میدهد برخورد قاطع نیست اگر بود این ماجرا احتیاج به شور نداشت بلكه درجا حكم اعدام باید صادر میشد.نان ونمك ایران را میخورن و ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
قابل توجه كسایی كه اعلام میكنند كشور به روی همه باز است!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
سلام به نظر من ایرانی و خارجی نداره هركی كه خلاف میكنه باید مجازات بشه، البته اگه مجازاتی باشه؟
علی
Netherlands
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
درود، جناب جام جم عزیز؛ طبق روال معمول روزنامه وزین جام جم شما در برخورد با جرایمی كه اتباع خارجی مرتكب میشوند كاملا جانبدارانه عمل میكنید، برای مثال اگر اتباع كشورهایی مثل عراق و همسایه های غربی ایران مرتكب جنایتی شوند با عنوان تبعه یكی از كشورهای همسایه از ایشان نام می برید در صورتی كه در مواجهه با این نوع اخبار كلمه افغان را بلُد خبری می كنید، نكته دوم اینكه جملات نژادپرستانه دوستان را بدونه در نظر داشت قوانین وبسایت خودتان كه در بالا ذكر كردید منعكس میكنید از جمله آن باز هم افغانیا یا هرچی ادم بدرد نخور دنیا مهاجرت میكنن به ایران و ...، و در اخر باید از دوست عزیز جناب دارابی به خاطر نقطه نظر منطقی تشكر كنم.
111
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
علی آقااین سایت ایندیپندنت روبزاریم كنار.سیاستش همینه .وقت تلف كردنه باچندتامخاطب روشنفكرش كه هم اخلاق دان وحقوقدان ودیندارهستند بیشترشون
فاطمه خلجی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
باز هم جنایتی دیگر از این قوم
مسولین محترم خواهش میكنم با جدیت برخورد كنید
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
افغانیها در ایران فقط آمار جرم و جنایت و فروش مواد مخدر و تجاوز را بالا برده اند ؛ در رسانه های افغانستان هم تبلیغات شدید ضد ایرانی جریان دارد و سبب شده افغانیها بشدت با ایران و ایرانی دشمن شوند ! حضور افاغنه امنیت جامعه ایران رو بخطر انداخته و باید هرچه سریعتر به افغانستان بازگردانده شوند
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
والله این افغانیها دیگه دارن بد جوری با احساسات ما هفتاد میلیون ایرانی بازی میكنن چرا سكوت از یه طرف با مواد مخدرشون از یه طرف با این كثافت كاریشون
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
اینا به هیچ كس رحم نمی كنند تمام كاركنان ساختمانی رابیكار كردندهنوز از گرد راه نرسیده تو شهرداری استخدام میشن یه ایرانی بخواد بره شهرداری هزار تا مدرك میخوان اینا بخدا خودشون میزنن به اون راه حتی اسم خودشون هم نمی دونند چند تا افغانی بیكار میشناسید قتل میكنن فردا صبح كابل بعد از یه مدت دوبار ه با یه اسم دیگه وارد میشن تمام زمین ها كشاورزی اطراف تهران مال ایناس بعضی شهرك ها اصلا ایرانی پیدا نمی كنیدبه توریست وزن بچه هیچ كس رحم نمی كنند بقول تیمور لنگ افغانی مثل موریانه میمونه بیمه كه دارن بازنشتگی همه چیز فقط مالیات نمی دند بچه هاشون هم مفتی درس میخونند
فرشاد
Germany
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
لواط كار متجاوز باید اعدام یا حبس ابد بشه

نیازمندی ها