از روز گذشته موج بسیار عجیبی در میان برخی از کاربران ایرانی راه افتاده است. به دنبال محرومیت استقلال و تراکتورسازی از جذب بازیکن حالا برخی تلاش می کنند پرسپولیس هم مانند این دو تیم محروم شود.
کد خبر: ۹۹۷۸۱۶
درخواست بی شرمانه برخی ایرانیان از سعودی ها: شما را به کعبه ،‌پرسپولیس را محروم کنید!

به گزارش جام جم آنلاین ، به دنبال قطعی شدن محرومیت استقلال از نقل و انتقالات تابستانی از سوی فیفا و پس از آن اعلام خبر محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی که این یکی هم از سوی فیفا ابلاغ شد اتفاق عجیبی افتاد. بسیاری از کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام و سایت باشگاه الهلال (رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا) حمله و از مسئولان این تیم درخواست کردند پرسپولیس را هم محروم کنند چرا که این تیم هم مانند استقلال و تراکتورسازی به یک خارجی بدهکار است و هنوز طلب خودش را نداده. این کاربران ایرانی که هزاران کامنت برای الهلالی ها فرستاده اند ادعا می کنند که پرسپولیس هم محروم است ولی هنوز این خبر اعلام نشده. آنها حضور سروش رفیعی را در ترکیب این تیم غیرقانونی می دانند و می گویند پرسپولیس اصلا به خاطر این تخلف بزرگ به دسته یک سقوط کند!

موج ارسال کامنت های عجیب به سایت فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم کشیده شد.

اقدام بسیار زشت کاربران ایرانی تا آنجا پیش رفت که یک ایرانی به نام نیما در پیامی به اینستاگرام باشگاه الهلال عربستان نوشت: «شما را به کعبه قسم پرسپولیس را محروم کنید!». اینکه الهلال مسئول محروم کردن پرسپولیس نیست به کنار، این مهم است که ایرانی های زیادی برای اینکهآنچه بر سر استقلال و تراکتورسازی آمد بر سر پرسپولیس هم بیاید حالا به سعودی ها التماس می کنند. نمونه ای از کامنت های هموطنان ایرانی برای الهلال و سایت های FIFA و AFC:

- آقایان پرسپولیس از بازیکن غیر قانونی استفاده کرده، چرا کاری نمی کنید؟ این تیم باید محروم شود.

-خواهش می کنم پیگیر موضوع محرومیت پرسپولیس از بازار نقل و انتقالات باشید. سروش رفیعی به طور غیرقانونی برای پرسپولیس بازی می کند و این بازیکن مقابل تیم شما هم به میدان خواهد رفت.

- کاری کنید پرسپولیس از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. لطفا به موضوع محرومیت این تیم از نقل و انتقالات توجه کنید.

-پرسپولیس از نقل و انتقالات زمستانی محروم است اما از یک بازیکن به نام سروش رفیعی استفاده می کند که در چهار بازی اخیر این تیم هم به میدان رفته است بنابراین آنها باید حداقل با تنبیه کسر 12 امتیاز مواجه شوند.

نکته بسیار عجیب دیگری هم در این میان وجود دارد. بارها در ماه ها و سال های گذشته پیش آمده که کاربران ایرانی متعددی به پیج های افراد مشهور حمله کرده اند، از لیونل مسی گرفته تا پایت بازیکن فرانسوی. در کامنت هایی که در پیج این افراد از سوی کاربران ایرانی گذاشته می شود کامنت ها بیشتر جنبه شوخی دارد و به زبان فارسی و یا فینگلیش نوشته می شود. به ندرت کامنت هایی به زبان انگلیسی وجود دارد و یا اگر هم کامنتی انگلیسی از سوی یک کاربر ایرانی فرستاده شده باشد با کلماتی ساده و در حد یک جمله است. اما در رابطه با کامنت هایی که به سایت باشگاه الهلال ، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده می شود هماهنگی عجیبی وجود دارد به این ترتیب که تمامی کامنت ها به زبان انگلیسی و برخی نیز به صورت مفصل نوشته شده اند. اکثر آنها هم به باشگاه الهلال خبری می دهند مبنی بر اینکه سروش رفیعی در چهار بازی اخیر برای پرسپولیس به میدان رفته. نقشه ای از پیش تعیین شده در کار است؟!

از کامنت های تاسف برانگیز برخی از هموطنان که بگذریم به عکس العمل برخی از «سمت داران» می رسیم که آرزوی خوبی برای رقیبان خود هرگز نمی کنند. این یکی از تاسف انگیز ترین پست هایی است که اینستاگرام به خود دیده، مدیر باشگاهی که تخلف انجام داده و محروم است به جای شرمساری ،از داشتن شریک جرم خوشحال است ایشان معاون حقوقی استقلال هستند...

بر خلاف موجی که از روز گذشته به راه افتاده باید گفت چیزی از سوی فیفا مبنی بر محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات اعلام نشده و همه چیز در حد حدس و گمان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳۹
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
خاك تو سر این آدمهای وطن فروش كنند .واقعا وقاحت داره
میثم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
خاكبرسر وطن فروشتون كنن. ننگ به شما
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
باسلام:من از بیگانگان هرگز ننالم كه هرچه بامن كرد آن آشنا كرد.یااینكه دشمن دانا اززمین بلندت میكند برزمینت میزنند نادان دوست.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
همان هوادارانی كه شعار خلیج ... خواستار محرومیت پرسپولیس هستند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
اینم فرهنگ 2500 ساله فقط بلدیم از تمامه دنیا ایراد بگیریم در صورتیكه خودمون پر از عیب هستیم
ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
این افراد را برای درمان عقب ماندگی ذهنی و جلوگیری از ارسال كامنت های احمقانه كه باعث شرمندگی سایر هموطنان می گردد در نزدیكترین مركز پزشكی بستری نمائید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
آقایان مسئول در فدراسیون فوتبال !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رسیدگی لطفا
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
شرم به حال كسانیكه به این سعودی بی وجدان التماس می كنند. من یك پرسپولیسی ام . بااین حال راضی ام همیشه به استقلال و تراكتور سازی ببازم ولی بخاطر محرمیت این دو تا تیم به تیم های سعودی التماس نكنم . وای بر وای برشما..
بهروزرجبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
سلام.خودتون راناراحت نكنید سعودیها،فیفا وكنفدراسیون آسیا همه می دانند كه بالاخره درهركشوری تعدادی افرادوآدم های كوتاه فكر وجود داردكه اینها قدرت تشخیص مصالح ومنافع ملی و اجتماعی وحتی فردی خودرا هم ندارند وفكر ورفتارشان اغلب وگاهی صرفا بستگی به آنچه شخصا می بینند ومی پسندندوازآن لذت می برند، خلاصه میشود.
م.
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
من نه طرفدار تیمی هستم نه اصلا فوتبالی ام ولی این كار كه برای هر تیمی از وطنم كه باشه راخلاف شرافت و وطن فروشی میدانم
محمد تاج
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
اینجاست كه یه عده حاضرن ایرانیت و عرق ملی رو قربانی فوتبال باشگاهی بكنند واقعا متاسفم براشون
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
به نظر من این مصداق بارز وطن فروشیه و باید باهاشون برخورد شدید بشه
یونس پاینده ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
برای همشون متاسفم بردن به چه قیمت به قیمت التماس به دشمن به دشمنی كه دستش به خون هزاران ایرانی اغشته هست!!! وا اسفا وای بر شما خیانت به وطن برای یك قهرمانی پیزوری .. جدا اگر اینجوری حتی قهرمان بشید حالا فرقی نمیكنه كدوم تیم باشید چقدر ته دلتون احساس سربلندی میكنید جواب وجدان چی !! بعنوان یك اذربایجانی از هموطنان اذری زبانم تقاضا دارم پاسخ محكمی به اینگونه بی حرمتی ها از سوی برخی افراد فریب خورده از رسانه های بیگانه بدهند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
اینها پرسپولیسی نیستن هوادار تیمهای دیگه هستن وگرنه هیچ پرسپولیسی ای نمیگه ما رو محروم كنید
علی احدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اینها اصلا ورزشی و طرفدار هیچ تیمی نیستن وطن فروشانی هستند كه برای یه لقمه نان جلو بیگانگان... میكنند اف به غیرتتان
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۱
۰
چرا تیتر اغوا كننده زدید؟حالا یه شخصی اومده این حرفو زده معلوم هم نیست پرسپولیسی باشه یا اصلا فوتبالی باشه.
س ق
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
ببخشید شما برو كامنتها رو بخون بعد خودت یك تیتری بزن ببینم چه تیتری می زنی. این تیتر كاملا صحیح بوده. مگه خائن و وطن فروش شاخ و دم داره.
: )
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
اگه كلا این فوتبال از ایران حذف بشه نه شعارهای ملیتی و قومیتی تو باشگاه ها داریم نه از این یكی كه جدیده، نه از حاشیه هایی كه هرروز تیترش رو تو خبرها میشه خوند و اكثرشون واقعا تأسف آوره.
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
مایه شرمساری ازاین اتفاقات تیشه به ریشه زدن
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
آدم چقدر بی غیرت و كثیف باشه كه از دشمنان ایران و ایرانی این جور التماس كنه كه به هموطنان خودش ضربه بزنن .از ایرانی بودنت شرم كن بی رگ .....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
ریشه این حرفا و حدیثا تو فدراسیون فوتباله!!! اول برو ببین داستان چیه بعد بیا از این تیترا بزن.. قطعا در اینكه یه سری از ایرانیا از این جور كامنتا گذاشتن و اشتباه كردن، شكی نیست.. اما باید ریشه یابی بشه چرا این اشتباهات بایستی گریبان استقلال و تراكتورسازی رو بگیره؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟؟ حالا نویسنده محترم برو این رو هم بررسی كن.
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
خاك تو سرشون
یك ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
خاك توسرشون اینا همونایی هستن كه مملكت رو در یك چشم به هم زدن به عربا می فروشن. در تاریخ نمونه هاشون زیاده متاسفانه
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
در همه دوران در تمام زمینه ها چه سیاسی ، اجتماعی و.... و حتی ورزش خیانتكاران و وطن فروشان وجود داشته است . این كوته فكرها هم از آن قماش می باشند. بنده اصلاً علاقه ای به فوتبال ندارم و عرق ملی ام اجازه نمی دهد برای شكست رقیب دست به دامن تیم دشمن كشورم شوم.
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
من استقلالیم ولی وطن فروش نه برنارفیقان شرم باد
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
این هم نوعی وطن فروشی هست . غیرت كه نباشه آخرش به اینجا ختم میشه
ارام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
تف بر وطن فروشان
sima
Germany
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
سربازان سایبری منافقین با هماهنگی اسراییل است كه این كارها را می كنند و خود این افراد از سوی عربستان سعودی بابت كارشان دلار نقد می گیرند. جشنی هم كه همین یك سال پیش گرفتند و مریم رجوی هم در آن به شیوخ عربستانی اهلا و سهلا گفت یادتان هست؟ این ها همان هایی هستند كه به دونالد ترامپ هم نامه نوشتند كه به ایران حمله كن! این ها همه روایت از هماهنگی مثلث عبری عربی غربی است كه علیه كشورمان توطئه می چینند ولی ملت ایران بیدارتر از این حرف هاست. حتی خیلی از تاریخدانان در جهان از این كه كشوری مثل ایران با همه كمی ها و كاستی ها مردمش پشت یك انقلاب ایستاده اند شگفت زده اند.
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
لعنت خدابرشما،چراچنین میكنین خدا ازتون نگذره
،برای بعضی هامتأسفم كه چشم دیدن موفقیت های این
تیم روندارن واقعامتأسفم.
اكبر
Kazakhstan
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
خاك برسرتون بی غیرتها
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
فدراسیون فوتبال رسیدگی لطفا"
mehran
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
در اینكه فدراسیون فوتبال ایران دارای مشكلات بسیاری هست شكی نیست. ولی همیشه نباید مشكلات تیمو به جای دیگه ربط داد. متاسفانه مدیران عامل برخی باشگاه ها به جای رسیدگی به امور باشگاه فقط تریبونو می‌بینن و به جای سخنگو در اینستا و غیره بیانیه میدن در صورتی كه آقای طاهری مدیرعامل پرسپولیس از ابتدای فصل به جای خرید های بیهوده و پرهزینه به فكر بدهی های باشگاه بود و می بینیم كه پرسپولیس بدون مشكلی داره راهشو ادامه میده و پرونده ژوزه با وجود وكلای بین المللی و آقای طاهری حل شد.
حال برخی هواداران ناراحت متاسفانه این عمل شرم آور را انجام میدن تا بتونن از ناراحتیشون كم كنن ولی ظاهرا متوجه نیستن كه با این كار چه توهینی به ملیت خودشون میكنن.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
دوستانی كه میگویند اینها منافق هستند شكی نیست ودرست است چون منافق كسی هست كه به كشورش خیانت كنه اما وقتی كه از مدیر عامل تراكتور تا عوامل استقلال میان درباره دستهای پشت پرده وغیره بر علیه تیم مقابل حرف میزنند وفدراسیون رو متهم به تبانی میكنند از بعضی جوان ها كه در این پست های اینترنتی شركت میكنندچه انتظاری میشه داشت...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
وقتی كه تیمهای استقلال در راسش منصوریان یا قلعه نویی تراكتور نمی تونن در زمین بازی حرفی برای گفتن داشته باشند و هوادر رو با بازی خوب جذب كنند به این هوچی گری ها و خراب كردن ذهن هوادر میپردازند كه تیم پرسپولیس دست های پشت پرده داره. ننگ بر كسانی كه باعث این حركت ها میشوند
عبدالله ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
بنده فوتبال دوست نیستم ومعتقدم ورزش ما افتهای زیادی دارد و آفت اصلی ورزش ما فوتبال می باشد و فوتبال ما آفت های زیادی دارد و آفت اصلی فوتبال ما تیمهای پایتخت نشین استقلال و پرسپولیس می باشند و دوست ندارم این دو تیم قهرمان هیچ لیگ داخلی باشند ولی در بازی های خارج كشور برای آنها آرزوی قهرمانی دارم با این وجود از حركت بسیار زشت این ایرانی نما ها كه به دشمنان ملت ما التماس میكنند شدیدا ناراحت هستم و میپرسم كه به كجا چنین شتابان
behrooz
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
۰
۰
به نظر من اصلاً امكان نداره ایرانی باشند . چون ایرانی همیشه منش انسانی و پهلوانی رو حفظ میكنه و طرف میهن خودش روبه هیچ اجنبی نمیده .
ملت
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
مطمئن باش خیلی ها ایرانی اند واستقلالی
س ق
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
ببخشید اگر ایرانی نیستند كجاییند. واسه مثلا یك اروپایی جام باشگاه های آسیا و یك تیم خاص ایرانی چه اهمیتی داره. نكنه شاید آفریقایی ها با پرسپولیس دشمنی دارند. همه شون استقلالی یا تراكتوری اند. استقلالی ها كه در این زمینه ید طولایی دارند. قبلا هم تو پیج الهلال از عربها دفاع كردند. ولی این كار هم خیلی مضحكه هم مایه آبروریزی.
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
درود برپرسپولیس استقلال تراكتور- مرگ برسعودیهای ادمكش ، ملت ایران متحد هستند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها