باشگاه تراکتورسازی از دومین پنجره نقل و انتقالاتی نیز محروم شده است.
کد خبر: ۹۹۷۶۶۷
تراکتورسازی و محرومیت از نقل و انتقالات تابستانی!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش‌سه ، این خبر شوک آور از سوی پائولو رودریگوئز مدیربرنامه های پرتغالی اعلام شد. او که 4 موکل در تراکتورسازی داشته ادعا می کند طبق حکم فیفا تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی (زمستان و تابستان) محروم شده است.


این ایجنت پرتغالی تونی اولیویرا، فلاویو لوپز، ژائو ویلا و آنسلمو را در دوران مدیریت محمدحسین جعفری به تراکتور معرفی کرده بود که این باشگاه با هر 4 موکل وی قرارداد بسته اما با عدم پرداخت دیون از سوی باشگاه تراکتورسازی محرومیتی سنگین و غیرقابل باور را تحمل می کند.


بنابر حکمی که فیفا اعلام کرده تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و از ابتدای سال 2017 تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستان حق جابجایی بازیکن را ندارد. با نامه ای که نسخه ای از آن به ورزش سه رسیده و به این خبر الصاق شده است مشخص است که محرومیت باشگاه در 14 دی ماه به فدراسیون و این باشگاه ابلاغ شده و مشخص نیست که چگونه فدراسیون به تراکتورسازی اجازه استخدام بازیکنان جدید داده است؟


جالب این که پرونده تونی اولیویرا و فلاویو لوپز همچنان باز است و به گفته وکیل وی جریمه پرونده تونی ، کسر 6 امتیاز از تراکتورسازی است .

فیفا تراکتورسازی را برای دو مرحله ثبت نام که از 4 ژانویه 2017 شروع می شود از انتقال بازیکن محروم کرده است.


تصمیم اتاق حل اختلاف به تاریخ 30 سپتامبر 2016 است و به هر دو طرف دعوا در روز 25 اکتبر 2016 اطلاع داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رضا نامداری
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
۰
۰
آقای تاج فدراسیون چه خبرهههه
نادر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
واقعا فاتحه این فوتبال باید خوانده بشه ......

نیازمندی ها