نخستین مصاحبه دژاگه پس از بازگشت به بوندسلیگا: بسیار احساس غرور می کنم

اشکان دژاگه پس از بازگشت به بوندسلیگا و البته تیم سابقش یعنی ولفسبورگ مصاحبه را با سایت این باشگاه انجام داد.
کد خبر: ۹۹۶۶۱۱
نخستین مصاحبه دژاگه پس از بازگشت به بوندسلیگا: بسیار احساس غرور می کنم

به گزارش جام جم آنلاین ، سایت باشگاه ولفسبورگ نوشت: «چهره ای آشنا به تیم ولفسبورگ برگشته است: اشکان دژاگه، بازیکنی که قبلا با سبز و سفیدها (ولفسبورگ) در سال 2009 فاتح بوندسلیگا شد. او حالا از باشگاه العربی قطر دوباره به ولفسبورگ برگشته است. دژاگه با ولفسبورگ قراردادی تا پایان فصل به امضا رسانده و امکان تمدید آن هم در پایان فصل وجود دارد. این هافبک و بازیسا از سال های 2007 تا 2012 مهره فعالی برای ولفسبورگ بود. «اش» در این مدت 156 بار برای سبز و سفیدها به میدان رفت ، 20 گل زد و 23 پاس گل هم داد. او در سال 2012 به فولهام انگلیس منتقل شد و در سال 2014 نیز به لیگ ستارگان قطر پیوست.

«اش» می گوید: « از اینکه بار دیگر اینجا در ولفسبورگ هستم، خوشحالم. ولفسبورگ در حال حاضر در شرایط دشواری است و می‌خواهم در اولین فرصت به تیم کمک کنم. بعد از جدایی من، بازیکنان زیادی به ولفسبورگ پیوستند و من اکنون باید تلاش کنم تا جایی برای خودم پیدا کنم. از اینکه دوباره اینجا هستم، به شدت احساس غرور می‌کنم. از اولاف ربه و والرین اسماعیل، به خاطر اینکه این فرصت را در اختیار من قرار دادند، بسیار متشکرم.

اولاف ربه، مدیر ورزشی وولفسبورگ هم با ابراز خوشحالی از بازگشت دژاگه به بوندس‌لیگا گفت: «خیلی خوشحالم که اشکان حالا با ماست. با توجه به توانایی‌ها و تجربه‌اش، می‌تواند تیم را به پیش ببرد. روشن است که او باید به این شرایط عادت کند و من مطمئنم که این اتفاق خیلی زود خواهد افتاد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها