معاون برون‌مرزی سازمان صدا و سیما در مراسم پنجمین سالگرد شبکه تلویزیونی بین‌المللی هیسپان تی‌وی تاکید کرد که جبهه‌گیری نظام سلطه علیه هیسپان تی‌وی موید آن است که این شبکه اهداف خود را بخوبی انجام داده و به نقطه‌ای از هدف اصابت کرده که برای امپریالیسم رسانه‌ای غرب خوشایند نیست و باعث نگرانی شده است.
کد خبر: ۹۹۶۴۸۱
هیسپان تی‌وی 5 ساله شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت برون‌مرزی، امروز مراسم پنجمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلویزیونی بین‌المللی هیسپان تی‌وی به عنوان نخستین شبکه 24 ساعته اسپانیایی زبان برگزار شد. در این مراسم سفرای برخی کشورهای آمریکای لاتین، مشاوران دفتر مقام معظم رهبری و نمایندگانی از وزارت امور خارجه حضور داشتند.

دکتر پیمان جبلی، معاون برون‌مرزی در این مراسم گفت: 11 بهمن سال 1390 شبکه اسپانیولی‌زبان جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شد و راه‌اندازی این شبکه نشانه بلوغ رسانه‌ای و دقت نظر و آینده‌نگری جمهوری اسلامی ایران بود که در فضای بین‌الملل و رسانه‌ای وجود داشت. جبلی ادامه داد: با این که تنها پنج سال از عمر شبکه هیسپان تی‌وی می‌گذرد، اما شاهد چالش‌ها و فراز و نشیب‌های زیادی همچون قطع پخش ماهواره‌ای، پخش زمینی در برخی کشورها و برخی ادعاهای حقوقی ناحق علیه این شبکه بودیم. معاون برون‌مرزی تاکید کرد: جبهه‌گیری نظام سلطه علیه هیسپان تی‌وی موید آن است که این شبکه اهداف خود را بخوبی انجام داده و به نقطه‌ای از هدف اصابت کرده که برای امپریالیسم رسانه‌ای غرب خوشایند نیست و باعث نگرانی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها