مردی که در هر مراسمی جلوی دوربین عکاسان و فیلمبرداران است

«آقای دوربینی»: من از همه معروف‎ترم! [+عکس]

همانطور که انتظار می‎رفت، باز هم دیده شد. او کسی نبود جز آقای دوربینی، کسی که تقریبا در چند سال گذشته در تمامی مراسم‎های تشییع و ترحیم حضوری فعلا داشته است.
کد خبر: ۹۹۶۳۱۸
تا زنده‎ام تو مراسم‎ها شرکت می‎کنم/ قبل از مردن قدر همو بدونیم دوستان!

حسین نمازی معروف به عمو دوربینی، کسی که بعید به نظر می‎رسد در مراسمی چهره و تصویرش از قاب رسانه دیده نشود.

نمازی در گفتگویی صمیمی و کوتاه در حاشیه مراسم نمازگزاری بر پیکر شهدای پلاسکو به جام جم آنلاین در مورد احساس خود در خصوص ایثارگران آتش نشان گفت: اونا رفتند داخل آتش تا ما راحت باشیم... کار اونا خیلی ارزش داره ... اونا مثل رزمنده‎ها تو جبهه شهید شدند.

سخنانی که در عین سادگی و بی آلایشی بسیار قابل تأمل بود. از نمازی پرسیدیم چرا این اندازه علاقه مند به شرکت در مراسم‎های ترحیمه بویژه امروز. در پاسخ اضافه کرد: پدر من پنجاه سال در پالایشگاه تهران آتش نشان بود. از طرفی بخاطر لذت معنوی و دورنی در همه مراسم‎های تشییع شرکت می‎کنم.

عمو دوربینی ادامه داد: در سرما و گرما همه جا برای شرکت در ترحیمها رفتم. عاشق این کارم و تا روزی که زنده‎ام این کار رو ادامه می‎دم. ولی میخوام یه چیزی بگم دوستان تا زنده هستیم قدر هم دیگه ور بدونیم بعد از مردن دیه فایده نداره برای هم غصه بخوریم.

وی در مورد نحوه معروف شدن خود هم گفت: تو مراسم تشییع گل آقا(کیومرث ثابتی مدیر مسئول مجله گل آقا) رفته بودم که بار اول نجف زاده از من مصاحبه گرفت. شب داشتم می‎رفتم خونه یک فروشگاه صوتی تصویری چند تا تلویزیون گذاشته بود جلوی ویترین که همش منو نشون میداد و از اون جا دیگه علاقه مند شدم شهرت رو دوست دارم. بعد هم می‎خنده و میگه...سلام منو به دوستای جام جم برسون تو غرفه مطبوعات دیدمشون خیلی باحالن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
پیراسته فر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
۰
۰
كاش شغل ودرآمدش وامرارومعاش وازخانواده اش چندتاسؤال می كردید؟
دارابی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
۰
۰
حتما مجرده

نیازمندی ها