فیلم سینمایی فروشنده با بازی ترانه علیدوستی نامزد دریافت جایزه اسکار شد.
کد خبر: ۹۹۴۹۱۲
ترانه‌ علیدوستی: به اسکار نمی‌روم

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی به عنوان یکی از نامزدهای اسکار بهترین فیلم معرفی شد. در همین راستا بازیگران نقش اول این فیلم به همراه اصغر فرهادی قرار است برای شرکت در مراسم اسکار راهی آمریکا شوند. ترامپ که پس از رسیدن به کرسی ریاست جمهوری امریکا به فکر محدودیت حضور مسلمانان در کشورش افتاده است قرار شده سندی را امضا کند که بر مبنای آن از مهاجرت و سفرهای مسلمانان به این کشور جلوگیری شود.

ترانه علیدوستی نیز با انتشار پستی در صفحه توییترش از این اقدام ترامپ انتقاد کرد و نوشت: "این اقدام ترامپ نژادپرستانه است و این طرح چه این رویداد فرهنگی را در بر بگیرد و چه نگیرد من به نشانه اعتراض درآن شرکت نخواهم کرد"

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
F
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
۰
۰
خودمونیم حوصله نداشتی بری اینم یه بهانه شد :)
حقگو
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
۰
۰
ای كاش این خانم به تهمت ها و دروغ های امریكا درباره ایران اعتراض می كرد و نه به ندادن ویزا
متاسفانه بعضی از هنرمندان فراموش كرده اند كه امریكا و دیگر كشورهای غربی با دروغ های خود به ایران تهمت ساخت بمب اتم را می زنند ولی خودشان هزاران بمب اتم دارند و حتی چندصدهزار نفر از مردم ژاپن را با این بمب كشته اند.
فراموش كرده اند كه آمریكا حرف از حقوق بشر می زند ولی هنوز هم سیاهان بخاطر رنگ پوستشان در آمریكا از فقر، بیكاری مجبورند به هر كاری تن دهند و یادشان رفته در زندان های گوانتانامو ، بگرام و ابوغریب و صدها زندان ناشناخته دیگر چگونه مردم را شكنجه می دهند و می كشند و كسی خبردار هم نمی شود و یادشان رفته در چندصد كشوركودتا كرده اند و میلیون ها نفر راكشته ، مجروح كرده ، آواره كرده یا به زنان و دخترانشان تجاوز كرده اند یادشان رفته چگونه از صهیونیست های جانی حمایت می كنند و...
بعضی از هنرمندان ما به خاطر فرش قرمز و چند دلار چه چیزی را می فروشند ؟؟؟؟؟؟؟ ایران را ؟؟؟انسانیت را ؟؟؟؟ملیت را ؟؟؟
شما را چه شده است كه به این فروشندگی افتخار می كنید؟؟؟؟
البته از قدیم گفته اند اگر انتقاد می كنی نقاط قوت را هم بگو از این رو است كه از استاد نصیریان به خاطر بازی در فیلم شكارچی شنبه - امپراطور جهنم و...كه به افشاگری علیه ظلم و ظالمان پرداخته تشكر كنم هر چند كه خناسانی او را از نگرفتن ویزای آمریكا و دیگر تحریم ها ترساندند درود بر شرف انسانی این هنرمند
حق جو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
۰
۰
Racist به معنی نژاد پرست است كه در پیام خانم علیدوستی به خطا به كار رفته و باید كلمه Racism به معنی نژادپرستی بكار می رفت.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها