وزیر نفت در باره میزان اموال بابک زنجانی گفت: بابک زنجانی مرتب می‌گوید 2 میلیارد دلار یا 3 میلیارد دلار اینجا و یا آنجا دارم، اما همه دروغ است من قبلا نیز گفته ام که اموال او کمتر از 2 هزار میلیارد تومان است.
کد خبر: ۹۹۴۴۹۶
زنگنه :بابک زنجانی درباره اموالش دروغ می‌گوید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قیمت گازوئیل در سال آینده افزایش می‌یابد اظهار داشت: دولت هیچ تصمیمی در این زمینه اتخاذ نکرده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت بنزین افزود: افزایش 5 درصدی که مورد تصویب قرار گرفته در بطن قیمت فعلی قرار دارد و امسال هم همان مجوز را داشتیم، کمااینکه سالهای گذشته هم از همین مجوز استفاده شد و تنها یک بار قیمت آن افزایش پیدا کرد، اما از آنجایی که قانون مربوط به آن دائمی نیست و براساس قانون بودجه تغییر می‌کند سالانه از مجلس شورای اسلامی در این زمینه اجازه دریافت می‌کنیم که البته به معنی افزایش قیمت جدید نیست.

وزیر نفت با اشاره به وضعیت تولید گاز کشور یادآور شد: به دلیل قطع دو خط لوله گاز در فاز 16 و 19 پارس جنوبی فشار زیادی به ما وارد شد چرا که حدود 28 میلیون گاز از این طریق به پالایشگاه‌های کشور ارسال می‌شد، اما خوشبختانه روند تولید گاز در کشورمان مطلوب است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در اوج سرما بسر می‌بریم اما در حوزه تولید گاز شرایط مناسبی داریم، مصرف خانگی برای ما در اولویت قرار دارد و پس از آن اولویت گازرسانی به نیروگاه‌ها و صنایع است.

زنگنه ضرورت توجه به صرفه جویی در گاز را مورد تأکید قرار داد و گفت: از ادارات دولتی، اماکن عمومی و ارگان‌ها درخواست می‌کنم در مصرف گاز صرفه جویی کنند، البته صرفه جویی به معنی کاهش رفاه نیست بلکه بدین معناست که باید زمانی که هوای محیط گرم و مطلوب است درب و پنجره‌ها بسته بمانند و دمای دستگاه‌های حرارتی را کاهش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها