دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: جوان ۳۰ ساله ای که از پدربزرگ ومادربزرگهای زنجانی کلاهبرداری می کرد دستگیرشد.
کد خبر: ۹۹۳۰۵۹
کلاهبرداری از پدر بزرگ‌ها در زنجان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام مظفری افزود: فرد دستگیرشده با هویت (ع – ر ) که دارای سوابق کیفری است با مراجعه به منازل خود را مامور کمیته امداد، بهزیستی، بهداشت،شهرداری و تامین اجتماعی و شرکتهایی برق، گاز ومخابرات معرفی می کرد.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان افزود: متهم (ع . ر) معروف به (ع . پ) تحت عناوین مختلف و با معرفی خود بعنوان مأمور ادارات و شرکت ها به بهانه های مختلف از جمله نوشتن کنتور آب، برق، گاز و یا بیمه نمودن افراد مسن و یا کمک مالی از سوی بهزیستی و کمیته امداد و یا اعطای جایزه از بانک و با شگردهای ماهرانه ۲۸ نفر از افراد مسن را فریب داده و نزدیک به یک میلیارد ریال به همراه مقداری طلاجات و لوازم منزل از آنان کلاهبرداری و سرقت کرده است.

مظفری با بیان اینکه این فرد حدود یک میلیارد ریال پول، طلا و لوازم منزل از۲۸ شهروند سالخورده زنجانی دریافت کرده است، گفت: از دستگیری جوان ۳۰ ساله ای خبر داد که با معرفی خود به عنوان مأمور ادارات و شرکتهای مختلف، از افراد مسن کلاهبرداری میکرد.

وی ادامه داد: این متهم که دارای سوابق کیفری متعدد است با شگردها و اقدامات فریبکارانه و متقلبانه با معرفی خود بعنوان مأمور و یا کارمند ادارات و شرکت های مختلف از جمله مأمور ادارات کمیته امداد، بهزیستی، بهداشت، شهرداری، تأمین اجتماعی و یا مأمور شرکت های برق ، گاز ، مخابرات و یا متصدی و کارمند بانک ها پس از جلب اعتماد افراد مسن از عدم آگاهی آنان سوء استفاده کرده و با وارد شدن به منزل زیان دیدگان اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان تاکید کرد: به محض شکایت شکات و اطلاع از موضوع اقدامات و پیگیری‌های قضایی در اسرع وقت انجام و نهایتاً متهم مذکور در تاریخ ۲۵. ۰۹. ۱۳۹۵ دستگیر و روانه زندان شد.

وی گفت: فرد دستگیرشده با جلب اعتماد افراد سالخورده وارد منزل شخصی آنها می شد و ازآنها باعناوین بیمه ، اعطای جایزه ویا کمک مالی به نهادهای امدادی جمع آوری می کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مریم
Hong Kong
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۰
اینجور دزدها وكلاهبردارا كه زورشون به افراد سالمند میرسه مثل كفتار پست میمونن .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها