باند چک های بلامحل منهدم شد

جزئیات ۱۸۰ میلیون تومان کلاهبرداری

باند کلاهبرداری با چک های بلامحل در شهرستان تربت حیدریه که ۱۸۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده بودند، متلاشی شد.
کد خبر: ۹۹۰۱۸۰
جزئیات ۱۸۰ میلیون تومان کلاهبرداری

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی گزارش چند فقره کلاهبرداری از کسبه شهر تربت حیدریه تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان که مالک کلی فروشی اجناس خواروبار هستند مشخص شد سه مرد جوان با اجاره یک مغازه کلی فروشی در هسته مرکزی شهر تربت حیدریه پس از جلب اعتماد طعمه های خود مقادیری زیادی اجناس را در قبال چک های بلامحل خریداری و در هنگام وصول چک متواری شده اند.

سردار بهمن امیری مقدم تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان تربت حیدریه با استفاده از سرنخ های بجامانده از آنان تحقیقات میدانی گسترده ای را شروع و مخفیگاه یکی از متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم ۴۵ ساله به نام جواد در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با شکات پرونده به ۱۰ فقره کلاهبرداری ۱۸۰ میلیون تومانی از ۱۰ نفر از مالکان کلی فروشی ها در شهر مشهد و شهر تربت حیدریه با همدستی دو تن از دوستانش با تهیه یک دسته چک ۲۵ برگی بدون پشتوانه مالی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با راهنمایی متهم مخفیگاه یکی از همدستانش شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه همدست او (محمد ۴۳ ساله) را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عضو این باند حرفه ای کلاهبرداری به شهروندان توصیه کرد : در هنگام معاملات از صحت اسناد ارائه شده توسط طرف مقابل اطمینان پیدا کنند و در تنظیم قرار دادها کلیه قوانین و مقررات مربوطه را رعایت کرده و ضمن حفظ هوشیاری مانع رسیدن افراد شیاد به نیت پلیدشان شوند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها