مدیر عامل سازمان آتش نشانی اعلام کرد

خروج پیکر شهدا از زیر آوار با کمترین آسیب

مدیر عامل سازمان آتش نشانی گفت: نیروها در صحنه حادثه پلاسکو به گونه ای آواربرداری را انجام می دهند که کمترین آسیب به پیکر مطهر شهدای محبوس در زیر آوار وارد شود.
کد خبر: ۹۹۳۰۱۰
خروج پیکر شهدا از زیر آوار با کمترین آسیب

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سعید شریف زاده در رابطه با آخرین وضعیت آوار برداری های در ساختمان ویران شده پلاسکو گفت: خوشبختانه اکنون شاهد هستیم که تمام دستگاه ها در کنار سازمان آتش نشانی در محل حادثه ساختمان پلاسکو حاضر و امداد رسانی ها را انجام می دهند.

وی افزود: از ساعات اولیه حادثه هلال احمر،‌آبفا، سپاه،‌قرارگاه خاتم و ... در صحنه حادثه حاضر و ما نیز هر زمانی که به کمک های سازمانی احتیاج داشتیم آن سازمان داشته های خود را از ما دریغ نکرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی با تاکید بر اینکه پیکر شهدای در زیر آوار مانده برای ما قابل احترام است اظهار کرد: بدون شک درد ما کمتر از خانواده شهدا نیست زیرا این آتش نشان ها بیشترین وقت خود را با همکارانشان می گذراندند.

شریف زاده ادامه داد: اکنون به گونه ای آوار برداری ها را انجام می دهیم که کمترین آسیب به پیکر شهدای در زیر آوار مانده وارد شود.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور انتقال تیرآهن ها از محل حادثه تصریح کرد: یک به یک تیر آهن ها بریده و با برخی اقدامات از محل حادثه خارج می شوند تا در کار آوار برداری خللی ایجاد نشود.

شریف زاده تاکید کرد: گروه های تجسس در هر نقطه از محل حادثه که لازم باشد حضور پیدا کرده و اقدامات لازم را انجام می دهند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی با تقدیر از برخی اقدامات صورت گرفته از سوی هیئت های مذهبی خاطر نشان کرد: اکنون شاهد هستیم که برخی از هیئت های مذهبی در صحنه حادثه ایستگاه صلواتی به راه انداخته و صحنه ای از همدلی را رقم زده اند که بی شباهت به دوران دفاع مقدس نیست.

وی خواستار همکاری هر چه بیشتر شهروندان با نیروهای امدادی شد و گفت: درخواست ما این است که شهروندان از تجمع در اطراف ساختمان پلاسکو خودداری کرده و همکاری لازم را با نیروهای امدادی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها