گاه به گاهی خبر بازگشت خواننده های لس آنجلسی نقل محافل رسانه ای می شود تا مدتی هم دهان به دهان می چرخد تا با واکنش خواننده یا مسولان مربوط موضوع به اتمام می رسد.
کد خبر: ۹۹۰۶۲۶
خشم کاربران از خواننده لس آنجلسی که گفت جسدش را هم به ایران نیاورند!

به گزارش جام جم آنلاین شادمهر عقیلی خواننده جوانی که پس از اقبال از سوی مخاطبان ایرانی راه خارج از ایران را در پیش گرفت و از ایران رفت یکی از آن خواننده هایی است که درباره بازگشتش به ایران بسیار حرف و حدیث وجود دارد. حرف و حدیث هایی که انگار یک بار برای همیشه به اتمام رسیده است چرا که او در پستی در صفحه اینستاگرامش از وصیتش نوشته است. وصیتی که حکایت از این دارد که انگار هیچ وقت دیگر به ایران برنمی گردد.

او در پستی که در صفحه شخصی اش در اینستاگرام گذاشته نوشته است که به وکیلش وصیت کرده که حتی پس از مرگش هم او را به ایران نبرند! هر چند او بعد از یک روز این پست را از صفحه اش حذف کرد و به جایش نوشت که همه شایعات تمام شده و هیچوقت به ایران برنمی گردد اما کاربران بسیاری به اظهار نظر او واکنش نشان داده اند. واکنش هایی که اغلب منفی بوده و او را لایق زندگی در ایران ندانسته اند. همین امر بود که این خواننده هم کامنت هایش را در اینستاگرام بست تا شاید کمی غائله پایان یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
m
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
فكر كرده كی هست با اون ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
هر كی هست از تو معروف تره و دوسداراش زیادن
نیكورزمنده بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
امدن به ایران لیاقت میخواهد كه تو نداری پس بدان كسی برایت كارت دعوت نفرستاده خاك پاك ایران را با جسدت نجس نكن .اینجا ایران است خاك شیران است.گفتی جسدت راهم به ایران نیاورند .چی فكر كردی . ارزوی دیدن ایران را باخود به گور خواهی برد.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
ظاهرا به نظر میرسد كه او درك كرده كه خاك ایران پاك تر و گرانبهاتر از آن است كه افرادی اینچنین در آن دفن شوند

نیازمندی ها