مدافع قرمزها می گوید امیدوار است مشکلات پرسپولیس و تیم ملی ختم به خیر شود.
کد خبر: ۹۸۸۴۸۶
سید جلال حسینی: حرفی درباره اختلاف کی‌روش و برانکو ندارم

به گزارش جام جم آنلاین ، سیدجلال حسینی گفت هر طور هست طلبش را از مسئولان نفت تهران می‌گیرد: «حتی اگر یک روز به عمرم باقی‌ مانده باشد، این طلب را از نفتی‌ها می‌گیرم.»

سید جلال این را گفت و ادامه داد: «وقتی من حرف می‌زنم و در این‌باره می‌گویم، ببینید به کجا رسیده‌ام که دارم چنین حرف‌هایی را بیان می‌کنم. آقایان عین خیال‌شان هم نیست. حق مردم را بدهید. این نه تنها حق من، بلکه حق همه بازیکنانی است که در نفت توپ زده‌اند. دارند با ما بازی می‌کنند، اما این را بدانند که من سید جلال تا آخرین روزی که زنده‌ام این حق را پیگیری می‌کنم و به آن هم می‌رسم. یک سال مجانی بازی کرده‌ایم و هیچ‌کسی عین خیالش نیست.»

سید در بخش دیگری از صحبت‌هایش از این گفت که اگر مجبور شود از طریق فیفا حقش را پیگیری می‌کند: «در ایران که کار به جایی نمی‌رسد. واقعاً نمی‌دانم قدرت مدیران نفت چقدر است که اتفاقی نمی‌افتد. ما رفتیم با تاج هم حرف زدیم، اما خبری نیست که نیست. از طریق فیفا مسئله را پیگیری می‌کنیم، شاید این‌طور به حق‌مان رسیدیم. آقایان باشگاه نفت را روی یک تکه کاغذ فروختند و من خبر دارم که بعضی از قرارداد بازیکنان گم شده است و آنها برای گرفتن حق و حقوق‌شان با مشکل روبه‌رو هستند.»

از کاپیتان پرسپولیس درباره این تیم و شرایطش سؤال کردیم که او این واکنش را نشان داد: «از وقتی از اردوی تیم ملی آمده‌ایم داریم تمرینات خودمان را دنبال می‌کنیم. نیم‌فصل دوم کار سختی داریم و می‌خواهیم تلاش کنیم تا مثل نیم‌فصل اول قهرمان شویم و این بار جام را بالای سرمان ببریم.» سید درباره اختلاف بین برانکو و کی‌روش حرفی نزد و فقط به بیان این چند کلمه بسنده کرد: «من حرفی در این مورد ندارم که بزنم؛ فقط امیدوارم که همه چیز ختم به خیر شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها