رایان تفضلی: از شانس حضور در تیم ملی ایران استفاده می‌کنم

مدافع ایرانی پیتربورو با اعلام این که در صورت دعوت به تیم ملی ایران از این شانس استفاده خواهد کرد، از تقابل با دیگو کاستا سخن گفت.
کد خبر: ۹۸۷۸۷۸
رایان تفضلی: از شانس حضور در تیم ملی ایران استفاده می‌کنم

به‌ گزارش ‌جام جم آنلاین از ایسنا، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پیتربورو که رایان تفضلی، مدافع ایرانی را در ترکیب خود دارد برابر چلسی به میدان خواهد رفت. اخیرا اخباری درباره حضور این بازیکن در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای انتخابی جام جهانی شنیده شده است.

تفضلی درباره بازی برابر چلسی در جام حذفی گفت‌: بی‌صبرانه منتظر تقابل با دیگو کاستا هستم. او بهترین مهاجم حاضر در انگلیس است و طبیعی است که بخواهم خودم را برابر او امتحان کنم. دوست دارم او در این بازی به میدان برود تا برابر یکی از بهترین مهاجمان جهان خودم را امتحان کنم.

وی درباره حضور در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیز گفت‌: اخیرا صحبت‌هایی درباره حضور من در تیم‌ ‌ملی ایران مطرح شده است. کارلوس کی‌روش، دستیار سابق فرگوسن، در حال‌ حاضر سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران است. ایران بهترین تیم آسیاست و بازی در این تیم الان کار آسانی نیست اما امیدوارم که به چنین آرزویی برسم. بازی ایران برابر آرژانتین در جام جهانی را به خوبی به یاد دارم که تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود تا این که لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان به کمک آرژانتین آمد تا تیم‌ ‌ملی ایران شکست بخورد. اگر یک شانس به من برسد که بخواهم برای تیم‌ ‌ملی ایران بازی کنم حتما از آن شانس استفاده خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها