سه بیمارستان و 25 درمانگاه استان اصفهان در طرح حذف دفترچه های بیمه قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۸۷۴۵۰
تشکیل کمیته ستادی حذف دفترچه  بیمه در اصفهان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان، در این جلسه که با حضور مدیر درمان و مدیرکل تأمین اجتماعی استان و رؤسای بیمارستانها و درمانگاههای در مدیریت درمان برگزار شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گفت: در حال حاضر زیر ساختها برای اجرای این فرآیند آماده شده است و در این جلسه با مشخص کردن مسئولیت اجرایی به زودی این اتفاق در سه بیمارستان و 25 درمانگاه استان عملیاتی خواهد شد.

دکتر اعتصام پور با بیان اینکه در راستای توسعه این طرح استان اصفهان به عنوان یکی از استانهای مرحله دوم اجرا قرار گرفته است. گفت: جهت استقرار سیستم HIS با مشکلات عدیده ای روبرو بودیم و موفقیت حاصل نشد مگر با همدلی، همگرایی و هم فکری شما عزیزان پس با استفاده از تجربیات استانهایی که در مرحله اول این طرح قرار گرفته‏اند و تیمی عمل کردن می‏توانید موفقیت خودتان را همانند بدون نقص اجرا کردن HIS جشن بگیرید.

دکتر اعتصام پور گفت: حذف نسخه کاغذی علاوه بر کاسته شدن خطاهای انسانی در نسخه پیچی و کاهش انتظار در داروخانه‏‌ها می‌‏توان گام موثری جهت حفظ منابع طبیعی داشته باشد.

در ادامه رؤسای بیمارستانها و درمانگاهها به چالشهای پیش رو برای اجرای این مهم پرداختند که آقای دکتر مهاجر و آقای ریاحی معاون درمان و معاون اداری ومالی به سؤالات مطرح شده پاسخ گفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها