عکس یک کودک روهینگایی که به همراه خانواده‌اش از میانمار به بنگلادش گریخته و جسدش بعد از غرق شدن به گل و لای کنار رودخانه رانده شده بود، یادآور کودک پناه‌جوی سوری است که جسدش در سواحل مدیترانه یافت شد.
کد خبر: ۹۸۶۵۳۴
عکس دلخراش کودک پناهجوی روهینگایی+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، عکس دلخراش یک کودک روهینگایی منتشر شد که یادآور آیلان کردی کودک پناه‌جوی سوری است که آب دریا جسد وی را به سواحل ترکیه رانده بود.

به نوشته العربیه، این عکس کودک روهینگایی یک پسربچه 10 ماهه است که بر روی گل و لای ساحل رودخانه‌ی ناف در مرز بنگلادش و میانمار بر روی شکم افتاده و با امواج به کنار رودخانه رانده شده است.

ظلم و ستم و کشتار دولت میانمار علیه اقلیت مسلمان و تخریب خانه‌هایشان این افراد را مجبور کرده است به بنگلادش بگریزند که تعدادی از آن‌ها در راه غرق می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
من نمیدونم سازمانهای جهانی كجا هستند ؟؟؟؟ فقط بلدن ایرانو محكوم كنند ؟؟؟؟ بنظرم مثل همیشه به یه فوق بشری مثل سرلشكر سلیمانی نیاز داریم تا این انسانهای گرفتارو نجات بده
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
قربانیای تموم جنگای دنیا همیشه این بچه های بی دفاع هستن نمیدونم چرا مردم دنیا نمیتونن كنار هم توی صلح و ارامش زندگی كنن وهمش بدتر از حیوون میفتن به جون هم
كاش روزی برسه كه هیچ خونی روی زمین خدا ریخته نشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها