رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش ۱۰ درجه ای دما در مشهد، امشب بارش باران را در این شهر شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۹۸۵۶۶۲
مشهد بارانی می شود/ کاهش دما در خراسان رضوی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، یحیی قائنی پور با بیان اینکه روند کاهش دما را از روز گذشته در مشهد شاهد بوده‌ایم، اظهار کرد: دمای هوای این شهر در این مدت افت ۱۰ درجه ای داشته است.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای مشهد امروز ۱۲درجه سلسیوس بوده است، ادامه داد: بیشینه دمای هوای این شهر فردا سه شنبه ۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده است.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: کمینه دمای شب گذشته مشهد هفت درجه سلسیوس بود که امشب به صفر درجه و سه شنبه شب به یک درجه زیر صفر کاهش خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بارش های رگباری باران و برف از عصر امروز (دوشنبه) مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا می گیرد، افزود: از روز گذشته نیز شاهد کاهش دما در خراسان رضوی بوده ایم.

قائنی پور در ادامه بیان کرد: بارش های باران در نواحی جنوبی خراسان رضوی همراه با رعد و برق خواهد بود.

وی تصریح کرد: سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی به ترتیب جوین و محولات در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از ادامه دار بودن فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی تا روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه را از امشب به صورت باران و فردا شب (سه شنبه) به صورت برف شاهد خواهیم بود.

وی همچنین تاکید کرد: وزش باد به نسبت شدید تا شدید در طول امروز و فردا در استان خراسان رضوی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها