امیرعلی اکبری نماینده کشورمان با شکست در فینال مسابقات جهانی MMA روی سکوی دوم قرار گرفت.
کد خبر: ۹۸۴۷۶۱
علی اکبری با قبول شکست نایب قهرمان شد /جایزه 340 میلیون تومانی برای کشتی گیر سابق تیم ملی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، رقابت‌های جهانی MMA در حالی به میزبانی کشور ژاپن در حال پیگیری است که امیر علی اکبری نماینده سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران به تازگی وارد این رشته شده و در حال حاضر به رقابت در این مسابقات پرداخته است.

علی اکبری امروز شنبه در استان سایاتاما و سالن سوپر آرینا به مصاف والنتین موردوافسکی از کشور روسیه رفت و با شکست حریف خود به فینال این مسابقات راه یافت.

وی در ادامه این مسابقات در بخش فینال به مصاف میکرو فیلیپوویچ از کشور کروات رفت که در پایان مقابل این حریف شکست خورد.

امیر علی اکبری نماینده ایران در رقابت‌های جهانی MMA روز پنج‌شنبه نماینده آمریکا را شکست داد و به جمع 4 سایتر برتر راه یافت.

همچنین مبارزه فینال وزن 82 کیلوگرم بین ساکاتا و ساکورایی از کشور ژاپن برگزار شد. همسر ساکاتا مجری یکی از شبکه‌های تلویزیون کشور ژاپن است که در سالن مسابقات حضور داشت اما همسرش در این رقابت‌ها شکست خورد.

بعد از پیروزی میرکو نماینده کروات مقابل کینگ موو نماینده آمریکا در مرحله مقدماتی زمانی که میرکو حریف خود را شکست داد در داخل رینگ میکروفونی به او دادند و او نیز به خاطر حمایت‌هایی که تماشاگران در طول مبارزات از میکو داشتند از همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

میرکو پس از راهیابی به مرحله بعدی در وسط رینگ به حریف بعدی خود شروع به کری خوانی کرد.

در حاشیه برگزاری مسابقات جهانی MMA چهره‌های مطرحی همچون ساتورومینا یاماماتوکید و تعدادی از مدال آوران کشتی زنان در المپیک میهمانان ویژه مسابقات بودند.

مبارزه فینال وزن 56 کیلوگرم در حالی برگزار شد که در این وزن یکی از نمایندگان کاراته‌کار و دیگری تکواندوکار بود که به این مسابقات ورود کردند.

نکته جالب مسابقات وزن 56 کیلوگرم این بود که نازاکا 18 ساله از کشور ژاپن در سبک کیوکوشین کاراته فعالیت می‌کند و نیکیتا از اوکراین قهرمان تکواندوی اروپا است. در پایان این دیدار نماینده ژاپن پیروز میدان بود.

فینال این مسابقات در حالی بین امیر علی اکبری و نماینده کوروات برگزار شد که حریف امیر علی اکبری 42 ساله از کشور کرواسی بود. او با 181 سانتیمتر قد و 106 کیلوگرم وزن در سال 2006 ژاپن قهرمان گرند پری بوده است.

امیر علی اکبری در دیدار نهایی تورنمنت MMA ژاپن برابر حریف خود از کرواسی شکست خورد و بعد از نایب قهرمانی جایزه 85 هزار دلاری (340 میلیون تومان) را به خود اختصاص داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها