شاگردان علی دایی در نفت تهران با برتری یک بر صفر بر سپاهان به فینال جام حذفی فوتبال راه یافتند.
کد خبر: ۹۸۴۳۴۴
صعود جنجالی تیم دایی به فینال جام حذفی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۳:۴۵ در اصفهان، نفت تهران به مصاف سپاهان رفت. در این دیدار پر برخورد و مهیج، شاگردان علی دایی با یک گل به پیروزی رسیدند تا نخستین فینالیست جام حذفی به این ترتیب مشخص شود.

تک گل بازی را ایمان مبعلی در دقیقه 47 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

گل نفت در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست به ثمر رسید و در نیمه دوم در حالی که این تیم عقب نشسته بود، سپاهانی‌ها بر شدت حمله‌های خود افزودند و چندین بار تا آستانه گل تساوی پیش رفتند. در یکی از مهمترین صحنه‌ها، میلاد فراهانی دروازه‌بان نفت، توپ را از روی خط دور کرد اما بازیکنان سپاهان اعتقاد داشتند توپ از خط عبور کرده است.

در ادامه و در دقیقه ۷۹، توحید غلامی از نفت با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا نفت بازی را ۱۰ نفره ادامه دهد.

در دقیقه ۸۷، داور به سود سپاهان پنالتی گرفت که این تصمیم با اعتراض شدید علی دایی همراه شد و حتی این مربی از بازیکنانش خواست که زمین را ترک کنند. اعتراض‌های دایی چند دقیقه ادامه پیدا کرد تا این که داور، او را هم اخراج کرد اما دایی از رفتن به سکوها امتناع می‌کرد تا این که بعد از چند دقیقه با وساطت محسن خلیلی و سایر نیمکت‌نشینان نفت، راضی شد و زمین را ترک کرد.

احسان حاج‌صفی ضربه پنالتی را به بیرون فرستاد تا آه از نهاد عبدالله ویسی و تمام سپاهانی‌ها برآید.

در دقیقه ۹۵ بازی هم شجاع خلیل‌زاده از سپاهان به خاطر ضربه‌ای که به صورت بوعذار زد اخراج شد تا هر دو تیم ۱۰ نفره به بازی ادامه دهند.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا شاگردان دایی در یک بازی جنجالی فینالیست جام حذفی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ففف
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
۰
۰
خاك بر سر این داور با این همه ناداوری در حق نفت هم پنالتی سپاهان را اشتباه گرفت هم اخراج مربی نفت اصلا كی اونو داور گذاشته پس داور كنار و چهارم تو زمین چكاره اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
خاك بر سر این داوری ... خاك بر سر ... نفت.. كه تو همه بازیا با بهم ریختن جو نتیجه مییره.. خاك بر سر این فوتبال كه دروغگویی مثل ...به گند كشیدنش.... خاك بر سر سادگی و كودن بودن
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
واقعا راست میگی هم گل واردشده سپاهان رو نگرفت وهم چند دقیقه بازی رو زودتر تمام كرد.تا كی باید داورها از علی دائی بترسند.

نیازمندی ها