دکتر محسن رضایی با انتشار دل نوشته ای از بازدید خود از خانواده شهید مدافع حرم در یزد گفت.
کد خبر: ۹۸۴۳۲۸
دل نوشته محسن رضایی برای نوزاد شهید مدافع حرم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری از طفل 20 روزه شهید سید مهدی سادات از شهدای مدافع حرم در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشت:

علیرضا را در آغوش گرفتم و در گوشش اذان و اقامه خواندم. خواب بود. برای لحظه‌ای چشم گشود و دوباره خوابید.

پدرش دو ماه قبل در آزادسازی حلب به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید و نبود تا تولد او را با لبخند استقبال کند. ولی علیرضا در روز آزادسازی حلب بدنیا آمد.

شهید سید مهدی سادات و همسرش و خانواده‌شان اهل کندوز افغانستان و در یزد زندگی می‌کنند. قبل از اعزام، همسرش به او می‌گوید بزودی فرزندمان بدنیا می‌آید؛ اما او که می‌دانست زن و فرزندش در ایران در امان‌اند اما داعشیان بر زنان و کودکان سوریه رحمی ندارند و فردایی ممکن است فرزندان ایرانی و افغانی و عراقی را سرببرند، لباس رزم پوشید و به جبهه مقاومت رفت و شهد شیرین شهادت نوشید. اما آیا آنها که در امنیت هستند قدر این فداکاری‌ها را می دانند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
abbas
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
۰
۰
سلام فكركنم قندوز درست كلمه باشد .
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
با سلام دوست گرامی در خصوص درست بودن این اسم روایات مختلفی است . بعضی ها می گویند در شاهنامه ب كهندز اشاره شده كه همان شهر كهنه است و شهری با جاده های بسته و بعضی ها هم می گویند قندوس كه بر گرفته از نام پهلوانی كه اهل این شهر بوده و بر اثر مزر زمان حرف سین آن تبدیل به حرف ز شده یعنی قندوس تبدیل شده به قندوز شده هردو كلمه پس درست است اما شیرین تر همان قندوز است كه مردم افغانستان قندوز را بیشتر پسند می كنند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
كندوز یا قندوز زیاد مهم نیست اصل محتوای خبر است. روحش شاد.
شیوای بلخی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
جبهه مقاومت ازهرجاوهرشهری باشد مهم است .مهم این است ارزشهای اسلامی وقوانین الهی پیاده شود

نیازمندی ها