برنامه گفتگو محور پایش که سه شنبه ها با موضوع پدیده حاشیه نشینی به روی آنتن می رود امشب7 دی موضوع سکونت گاههای غیرمجاز در استان کرمان را بررسی می کند.
کد خبر: ۹۸۳۳۹۲
ناگفته های استاندار کرمان از حاشیه نشینان در برنامه پایش

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان مهمان حضوری برنامه امشب پایش هست تا درباره وضعیت حاشیه نشینی و راههای پیشگیری از توسعه سکونت گاههای غیر رسمی در این استان و خدمات رفاهی، آموزشی و بهداشتی که در این مناطق به مردم ارائه می شود با بینندگان گفتگو خواهد کرد.

علی بابایی شهردار، محمود صفرزاده مدیرکل محیط زیست، محمد محسن بیگی مدیرکل آموزش وپرورش، رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک، زهرا موسی پور مدیرکل اموراجتماعی استانداری، محمد مهدی بلوردی رئیس راه و شهرسازی و ابوالقاسم سیف اللهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان هم بصورت تلفنی پیرامون اشتغال، اسناد مالکیت، وضعیت زیست محیطی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و خیریه های این استان در برنامه مشارکت خواهند کرد.

محمد باقراسلامی معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان هم با حضور در برنامه درخصوص برنامه های این معاونت برای جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی در استان کرمان صحبت می کند.

دکتر محمد امین سازگارنژاد معاون وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور نیز از اوضاع و احوال اشتغال در حاشیه شهرهای بزرگ می گوید.

در سوال نظرسنجی برنامه هم پرسیده شده: برای ساماندهی حاشیه نشینی درکرمان، حل کدام مشکل باید اولویت استاندار کرمان باشد؟ 1- اشتغال 2- اعتیاد.

علاقه‌مندان به شرکت در این نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه موردنظر خود را به سامانه پیامکی 30000111 ارسال کنند.

پایش به تهیه کنندگی محسن رفیعی و اجرای مرتضی حیدری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک اس که امشب حوالی ساعت 23:15 از این شبکه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها