علی دایی در نیم فصل رقابت های لیگ برتر انتخاب های متعددی برای تقویت تیمش خواهد داشت.
کد خبر: ۹۸۳۳۷۳
وقتی همه دست به دامان علی دایی می شوند /  از آرش برهانی و مهدی رحمتی تا بختیار رحمانی!

به گزارش جام جم آنلاین ، او فهرست مورد نظری برای خرید بازیکنان مختلف دارد تا تیمش را برای نیم فصل دوم تقویت کند. این در حالی است که او پیشنهاداتی را هم برای جذب بازیکنان دیگر دریافت می کند، بازیکنانی که هر کدام نام بزرگی دارند. در واقع این بازیکنان همان هایی هستند که با تیم هایی کنونی خود به مشکل خورده اند و اکنون به دنبال تیم جدید می گردند. این بازیکنان چه کسانی هستند؟

آرش برهانی

روزگار بد آرش برهانی در فوتبال ایران ادامه دارد. او مدت هاست دیگر فروغی در فوتبال ایران ندارد و به هیچ عنوان مهاجم گلزنی محسوب نمی شود. در واقع آنچه که باعث شده تا اکنون در فوتبال دوام بیاورد همان نامی است که در استقلال برای خود دست و پا کرد وگرنه مشخص است که فوتبال او به آخر خط رسیده. برهانی این فصل در پیکان حضور داشت، تیمی که مجید جلالی هدایت آن را بر عهده دارد. جلالی تمایلی به استفاده از آرش برهانی در ترکیب پیکان ندارد تا این مهاجم با سابقه و 33 ساله یک نیمکت نشین تمام عیار باشد.

بر اساس گزارش ها این بازیکن یکی از همان بازیکنانی است که به علی دایی پیشنهاد شده. برهانی شاید انتقالش به نفت در نیم فصل رقابت ها را بهترین گزینه بداند اما بعید به نظر می رسد علی دایی برای جذب این بازیکن برنامه داشته باشد...

مهدی رحمتی

امروز خبر انتقال احتمالی رحمتی به نفت تهران را خواندیم. حتی برخی از روزنامه های ورزشی مدعی هستند این خود رحمتی است که با علی دایی تماس گرفته و پیرامون حضور خود در این باشگاه صحبت کرده. خود رحمتی شب گذشته در برنامه نود گفت که اگر با او مشکلی نداشته باشند تا آخرین روز قراردادش در این تیم می ماند. به هر حال مشکلات بین او و منصوریان جدی است.

هنوز نمی دانیم که رحمتی واقعا با علی دایی تماس برقرار کرده یا نه اما یکی از مسئولان باشگاه نفت می گوید بحث حضور رحمتی در نیم فصل دوم رقابت ها در نفت هست اما گویا علی دایی به دلیل اینکه این دروازه بان به شدت در خروج هایش از دروازه مشکل دارد تمایلی به جذب او ندارد.

بختیار رحمانی

کسی که با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان به استقلال آمد، کسی که پیراهن شماره 7 مجیدی را گرفت و کسی که BR7 لقب گرفت یکی از ناکارآمدترین ستاره های لیگ برتری بود.

خبر بسیار مهم این است که بختیار رحمانی هم نامش در حوالی باشگاه نفت شنیده می شود. منصوریان او را نمی خواهد. منصوریان از این بازیکن سابقا ملی پوش نتوانست بازی بگیرد. دایی می تواند؟ اصلا بختیار قرار است نفتی شود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها