بیانیه ۱۶۶ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تقدیر از تهیه و تدوین منشور حقوق شهروندی توسط دولت، در مجلس قرائت شد.
کد خبر: ۹۸۲۴۷۰
تشکر ۱۶۶ نماینده از دولت برای تدوین منشور حقوق شهروندی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس بیانیه ۱۶۶ نماینده مجلس شورای اسلامی در حمایت از منشور حقوق شهروندی رونمایی شده توسط دولت قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

«همان‌گونه که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید کرده‌اند، دفاع از حقوق آحاد ملت و حفظ کرامت، شرافت و امنیت اقشار مختلف مردم فارغ از ویژگی‌های جنسیتی، سنی، طبقاتی، جغرافیایی، مذهبی و قومی آنان، جزو آرمان‌های بنیادین انقلاب اسلامی و اصول اولیه جمهوری اسلامی است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از رئیس‌جمهور محترم به خاطر اهتمام ویژه ایشان برای تهیه و تدوین منشور حقوق شهروندی و همه مقامات و اندیشمندانی که در این زمینه دولت محترم را یاری کرده‌اند، ضمن حمایت از منشور فوق‌الذکر، آمادگی خود را برای اقدامات تصمیم‌ساز و کارهای لازم جهت اجرای آن اعلام می‌کنیم.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام دینی مردم‌سالار، از ابتدای حیات خود و با وجود تبلیغات منفی دشمنان قسم‌خورده و بوغ‌های تبلیغاتی بیگانه و مدافعان دروغین حقوق بشر، همواره بر آزادی، عزت و کرامت انسان‌ها به ویژه مظلومان در سراسر جهان تأکید کرده و در این زمینه از هیچ کوششی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی فروگذار نکرده است.

امید است با رونمایی از منشور حقوق شهروندی در فضای کنونی بین‌المللی که گفتمان مترقی و انسانی جمهوری اسلامی در نقاط مختلف جهان رو به گسترش است، کشورمان در زمینه حفظ و حراست حقوق شهروندی به الگویی درخشان تبدیل شود».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
80میلیون ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
۰
۰
تشكر.
تشكر.
تشكر.
بابت اینكه سی و چند ساله كه شركت ملی نفت اساسنامه نداره ولی ما منشور حقوق شهروندی داریم
شرمسار نباشید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها