کریستیانو رونالدو در کنار لیونل مسی محبوب ترین فوتبالیست جهان است. حتی بر اساس تعداد دنبال کننده هایش در شبکه های اجتماعی می توان گفت که او محبوب ترین فوتبالیست جهان است.
کد خبر: ۹۸۰۶۳۴
دلایلی برای متنفر بودن از کریستیانو رونالدو

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از اسپورتس کیدا، محبوبیت کریستیانو رونالدو در تمام جهان تسری یافته است و او را به چهره ای فراتر از یک فوتبالیست تبدیل کرده. او به تازگی چهارمین توپ طلای فوتبال دنیا را هم برده است. با وجود محبوبیت همه گیر رونالدو او انسان کاملی نیست. بله، او حضور پررنگی در کارهای عام المنفعه و بشردوستانه دارد اما همیشه و در هر شرایطی اشتباهاتی از او سر می زند. در واقع دلایل زیادی برای دوست نداشتن او وجود دارد. این دلایل چه چیزهایی هستند؟

فخر فروشی کریس با ثروت هنگفت

کریستیانو رونالدو که کودکی و نوجوانی سختی داشته است اکنون ثروت زیادی در اختیار دارد. ثروت هنگفت او باعث شد تا سرمایه گذاری های مختلفی در زمینه های متعدد داشته باشد، از راه اندازی برند لباس و پوشاک گرفته تا تاسیس هتل های زنجیره ای. اما رونالدو عادت بدی در رابطه با به رخ کشیدن ثروتش دارد. به خصوص با اتومبیل هایش. کریس در گفت و گوهایش به ثروتمند بودن خود اشاره می کند و فخر فروشی او به ثروتش بارها مورد اعتراض قرار گرفته است.

خودخواه در میدان مسابقه

ـآمار نشان می دهد کریس رونالدو خیلی خوب به دیگران پاس گل می دهد اما با این حال ترجیح می دهد بیشتر خودش گلزن باشد به حدی که اگر کسی به جای او گل بزند به وضوح ناراحتی اش را نشان می دهد. بسیاری منتقدان کریس او را فردی حسود و خودخواه می دانند که نمی تواند موفقیت فرد دیگری را به غیر از خودش ببینید. البته غرور او دلیل دیگری برای انتقاد از اوست.

بی بند و باری و خشم فمینیست ها

«شاید هیچ دختری در این دنیا لایق من نیست». این اظهارنظری است که رونالدو در گفت و گو با یک مجله فرانسوی به زبان آورد. ثروت، شهرت و یا هر چیز دیگری باعث شده تا او خود را برتر از هر زنی ببیند. در سال های اخیر او روابط مختلفی با دختران زیادی داشته که اکثرشان سوپرمدل هستند. آنجلا کاراگر که رییس یک انجمن فمینیستی است می گوید: «گاهی اوقات ارزش و فهم یک مرد را می توانید از طرز تفکری که نسبت به یک زن دارد متوجه شوید.» . او این جمله را در رابطه با کریس رونالدو گفته بود. کریستیانو وقتی خشم بیشتر زنان فمینیست را رقم زد که با 10 میلیون پوند پسرش را از دختر ناشناسی که با او ارتباط داشت خرید و برای همیشه از ملاقات مادر و فرزند جلوگیری کرد.

دشمنی با مسی

مسی در تمام این سال ها سعی کرده درباره رونالدو جمله غیرمحترمانه ای نگوید اما رونالدو در مقابل بارها درباره او صحبت های جنجالی کرده است. مهم ترینش وقتی بود که گفت اگر بگویم چرا مسی این همه توپ طلا گرفته من را به زندان می برند! رونالدو همیشه گفته که با مسی دشمنی ندارد اما حداقل در رابطه با حرف هایش می توان چیز دیگری برداشت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۶
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
۰
۰
واقعا متاسفم برای این مطلب مغرضانه. خبرگزاری جایی برای عقده گشایی و نوشتن عقده و علاقه ی شخصی نیست . متاسفم برای كل مجموعه ی شما بخاطر این مطلب
علی
Finland
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
۰
۰
اتفاقا رونالدو خیلی هم آدم دوست داشتنی هست.اما یك نظر سنجی برای تنفر از آقا زاده ها بگذارید تا هزار ها دلیل پیدا كنید.
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
۰
۰
به نظر من نویسنده این مقاله به شدت طرفدار مسی بوده و كاملا یه طرفه قضاوت كرد و اصلا درست نیست
مسی هم مشكلاتی داره !!
در هر صورت هر 2 نفر از اسطوره های دنیا هستن و سال ها زمان میبره تا دوباره هچین اسطوره هایی به دنیا بیاد و هر 2نفر قابل احترام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
۰
۰
نویسنده این مطلب اصلا معلوم نیست كه از طرفداران مسی است !!!
نازی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
واقعا مطلب مسخره‌ای بود
یه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
همین كه شخصیت ضد اسرائیلیه
خیلی با ارزشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها