مرجع تقلید شیعیان گفت: برای دفع تفکرات گروه‌های تکفیری علاوه بر راه‌های سیاسی و نظامی نیازمند مقابله علمی هستیم.
کد خبر: ۹۷۹۹۵۱
تفکر گروه‌های تکفیری بدترین فکراست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای تجمع علمای مسلمان لبنان، اظهار داشت: اینکه علمای لبنان به فکر وحدت بین خود و تقویت جبهه مقاومت افتاده‌اند فکر مبارکی است و این مسئله سبب رستگاری خواهد بود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به پیروزی‌های مختلف سوریه، لبنان و عراق گفت: این پیروزی‌ها همگی از ناحیه وحدت میان اهل تشیع و تسنن است، این پیروزی‌ها در لبنان زیبا و کامل بوده و نشان‌دهنده آن است که اسرائیل رو به ضعف و زوال می‌رود.

وی بابیان اینکه تجربه‌های متعدد حاکی از آن است که اصل و اساس تمامی موفقیت‌ها وحدت است، افزود: تفکر گروه‌های تکفیری جزء بدترین فکرهاست که در بین مسلمانان و همه عالم ایجاد مشکل کرده ‌و دفع آن جز از طریق خشکاندن ریشه آن در میان مسلمانان و بشریت نیست.

آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: برای دفع تفکرات گروه‌های تکفیری علاوه بر راه‌های سیاسی و نظامی نیازمند مقابله علمی هستیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم بابیان اینکه شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیزی دارند، خاطرنشان کرد: اگر اختلافی میان این دو هست اختلافی اندک است.

وی افزود: ان‌شاءالله پیروزی کامل در فلسطین علیه اسرائیل به وجود آید که علائم آن نیز ظاهر شده است.

در این دیدار، حسان عبدالله، رئیس مجلس تجمع علمای مسلمان لبنان گفت: 150 نفر عضو این مجلس هستند که نیمی از آن‌ها شیعه و نیمی دیگر سنی هستند، این تجمع بعد از ارتحال امام خمینی(ره) باهدف ایجاد و تقویت میان علمای مقاومت به وجود آمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Saudi Arabia
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
۰
۰
تفكر این گروهها اصلا تفكر آدمیزاد نیست بلكه از شیطان سرچشمه گرفته .!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها