بازمانده سانحه هوایی: صدای فریاد شنیدم و دیگر هیچ!

سانحه هوایی کلمبیا که منجر کشته شدن 77 نفر از جمله بازیکنان تیم چاپه کوئنسه شد دنیای فوتبال را به شوک برد.
کد خبر: ۹۷۹۸۵۲
بازمانده سانحه هوایی: صدای فریاد شنیدم و دیگر هیچ!

به گزارش جام جم آنلاین ، آلن راچل بازیکن تیم چاپه کوئنسه به همراه دو هم تیمی دیگر خود و یک مهماندار از این فاجعه جان سالم به در بردند. البته راچل آسیب کمتری دیده و بر خلاف آن دو هم تیمی دیگر خود این امکان را دارد تا به دنیای فوتبال برگردد.

به فاصله 20 روز از آن فاجعه آلن راچل در یک نشست خبری شرکت کرد.

وی گفت: کلماتی وجود ندارد که احساسم را بیان‌ کنند. احساس عجیبی دارم. خوشحالم که دوباره توانستم به آرنا کانده (ورزشگاه چاپه کوئنسه) بازگردم و ناراحتم از این که تعداد زیادی از دوستانم را از دست دادم.

او افزود: خواست خدا بود که زنده ماندم. از چنین حادثه‌ای جان سالم بردن، شبیه به یک معجزه است. معجزه بعدی این بود که می‌توانم راه بروم.

راچل در ادامه اظهار کرد: زمانی که به سانتا کروز رسیدیم، پیش از به هوا بلند شدن هواپیما، کادو (یکی از مدیران چاپه کوئنه) از من خواست که در صندلی جلوی هواپیما بنشینم. عقب هواپیما نشسته بودم اما او خواست تا روزنامه‌نگاران در انتهای هواپیما بنشینند. ابتدا نمی خواستم از جایم تکان بخورم اما فولمن (یکی از بازماندگان) اصرار کرد در کنارش بنشینم. به همین خاطر صندلی‌ام را عوض کردم. اینها تنها چیزهایی است که پیش از حادثه به یاد دارم و سر و صداهایی بسیار زیاد. پس از آن صحبت‌های همسرم در بیمارستان را به یاد می آورم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها