رییس پلیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: محور های شمشک به دیزین، پونل به خلخال و سروآباد به پاوه به دلیل بارش شدید برف مسدود است.
کد خبر: ۹۷۹۸۲۰
سه محور برف گیر کشور مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با مهر گفت: هم اکنون بارش برف در استان های آذربایجان شرقی، مازندران (اکثر محورها)، آذربایجان غربی (محورهای ماکو و سردشت)، اردبیل (محورهای گردنه صائین و خلخال - اسالم)، اصفهان (محورهای گلپایگان و سمیرم)، چهارمحال و بختیاری (محور کوهرنگ - مسجد سلیمان) و سمنان (محورهای سمنان - فیروزکوه و فولاد محله - کیاسر) گزارش شده است.

وی افزود: در استان های کهگیلویه و بویراحمد، غرب استان تهران (اکثر محورها) استان گلستان (محورهای گرگان - علی آباد و مینودشت) استان سمنان (گردنه آهوان) و شرق استان تهران (محور هراز و فیروزکوه) با بارش باران ادامه دارد که به دلیل بارش باران سطح جاده لغزنده است و تردد با کندی ادامه دارد.

رحمانی با هشدار به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند گفت: تردد در محورهای برف گیر و کوهستانی بدون به همراه داشتن زنجیر چرخ ممنوع است.

وی ادامه داد: استان های آذربایجان شرقی (محور سراب)، اردبیل (محورهای آستارا، سرچم، خلخال- اسالم، اردبیل - سراب و گردنه صائین)، چهارمحال و بختیاری (محورهای کوهرنگ - مسجد سلیمان و سامان - بن)، فیروزکوه (محدوده گدوک) و استان همدان (گردنه اسد آباد) با کولاک و یخ زدگی همراه است و رانندگان با زنجیر چرخ تردد می کنند.

رحمانی درباره محورهای مسدود نیز گفت: محورهای شمشک به دیزین، پونل به خلخال و سرو آباد به پاوه مسدود است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها