رئیس مجلس شورای اسلامی، ایجاد هراس دروغین و سرپوش گذاشتن برای رفتارهای ماجراجویانه را دو هدف رجزخوانی های سیاسی و گزافه گویی های برخی مقامات آمریکایی و انگلیسی دانست.
کد خبر: ۹۷۸۷۸۲
آمریکا و انگلیس با گزافه گویی درپی رونق بازار مکاره سلاح اند

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، علی لاریجانی در بخشی از نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس افزود: با پررویی اموال مسلمانان و انرژی آنان را چپاول می کنند و با ایجاد دروغین رعب و هراس منابع نصف و نیمه آنان را به فروش سلاح های خود اختصاص می دهند.

وی تصریح کرد: رجزخوانی های سیاسی این روزها در مورد برخی مقامات آمریکایی و انگلیسی در منطقه و گزافه گویی های آنان دو هدف را دنبال می کند، نخست آنکه با تولید هراس دروغین، بازار مکاره سلاح خود را رونق بخشند.

لاریجانی تصریح کرد: هدف دیگر اینکه سرپوشی برای رفتارهای ماجراجویانه خود در منطقه بگذارند و اذهان را به سوی دیگری منحرف کنند چرا که سیاست های مزورانه آنان در چند سال اخیر در سوریه، عراق، لیبی و یمن به بن بست رسید و توفیقات فرزندان رشید منطقه، تروریست های مزدور آنان را مستمراً به عقب نشینی واداشت به طوریکه حلب شهر مهم سوریه هم از لوث تروریست ها پاک شد و بزودی ان شاءالله موصل نیز آزاد می شود.

لاریجانی گفت: این فضا برای آنان خفه کننده است و باید مسیر جدید کشمکش در منطقه را باز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها