قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و تیم های ایرانی حریفان خود را شناختند.
کد خبر: ۹۷۸۴۲۴
محل دیدار تیم های ایرانی مقابل عربستان کجا خواهد بود؟

به گزارش جام جم آنلاین ، همانطور که پیش بینی می شد تیم های ایرانی با تیم های عربستانی همگروه شدند تا چالش ها از همین اکنون آغاز شود. اینکه چه کشوری میزبان دیدارهای باشگاهی برگزار شده بین ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود، تیم هایی که فعلا میزبان یکدیگر در خاک خودشان نیستند.

چه کشوری میزبان دیدارهای نمایندگان ایران با نمایندگان عربستان خواهد بود؟ این سوالی است که صادق افشار عضو تیم حقوقی فدراسیون فوتبال پاسخ می دهد. وی در اینباره گفت: قطعا این مسابقات در کشور ثالث برگزار می شود که نیاز به یک توافق دو جانبه است. البته باید مراقب توطئه سعودی ها باشیم. تجربه ثابت کرده که آنها در راه مذاکره انواع کارشکنی را انجام می دهند و نمی توانند طبق یک برنامه اصولی و منطقی پیش بروند.

وی افزود: کشورهای جنوب شرق آسیا بهترین میزبان برای این دیدارها هستند. برگزاری این دیدارها در کشورهای عربی به صلاح نیست و از سویی سعودی ها نمی پذیرند در آسیای مرکزی به میدان بروند به این ترتیب چاره ای نمی ماند جز برگزاری مسابقه در جنوب شرق آسیا.

این کارشناس حقوقی در رابطه با احتمال میزبانی مالزی از دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان گفت: از اکنون باید تدبیری اندیشیده شود که پای مالزی حتی به عنوان یکی از کاندیداها هم وسط نیاید. فدراسیون فوتبال ایران هرگز زیر بار دوباره سفر به مالزی و برگزاری مسابقه در ورزشگاه های این کشور نمی رود. تجربه دیدار ایران و سوریه کافی بود.

وی خاطر نشان کرد: با تدابیر حقوقی و ادله کافی می توانیم بهترین میزبان را برای خودمان انتخاب کنیم. مالزی هرگز مسابقات ما را میزبانی نخواهد کرد. به نظر من کشورهایی مثل سنگاپور، هنگ کنگ و یا حتی چین بهترین میزبان برای هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
اتفاقا بدترین جا جنوب شرق آسیاست. دوری راه و پرواز های طولانی بزرگترین مشكل برای تیم های ایرانی میشود. تعطیلی های طولانی لیگ به خاطر تیم ملی كم بود حالا به خاطر بازی های آسیایی هم شاهد تعطیلات طولانی لیگ خواهیم بود.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
تاجیكستان بهترین میزبان برای ماست باید عربها را مجبور به این كار كرد .!

نیازمندی ها