فهرست خرید برانکو برای نیم فصل لو رفت

سروش و شجاعیان در پرسپولیس؟

جدایی امید عالیشاه و احمد نوراللهی از پرسپولیس در حالی قطعی شده که پیشنهاد نجومی چینی‌ها بدجوری محمد انصاری را وسوسه کرده است؛ شرایطی که باعث شده برانکو تعطیلات نیم فصل پردغدغه‌ای را در پیش داشته باشد و با زمزمه کردن نام‌هایی چون سروش رفیعی و داریوش شجاعیان در صدد تقویت تیمش برآید.
کد خبر: ۹۷۸۲۳۰

رابطه حسنه سرمربیان پرسپولیس و تراکتورسازی که با تعریف و تمجید متقابل و به اصطلاح «نان قرض دادن» این دو در هفته‌ها و ماه‌های گذشته و موضع واحد این دو علیه کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی در حالی به تیتر رسانه‌های مختلف تبدیل شد که با نزدیک شدن به تعطیلات نیم فصل مشخص شد یک طرف ماجرا از این رابطه چه هدفی را دنبال می‌کرده است!

تعطیلات نیم فصل و پنجره نقل و انتقال زمستانی فرصتی است تا تیم‌ها به ترمیم نقاط ضعف خود بپردازند، در این میان پرسپولیس که با جدایی عجیب و غریب ساسان انصاری ـ آقای گل فعلی لیگ ـ در هفته پنجم، بشدت جای خالی این بازیکن را در هفته‌های گذشته حس کرد، حالا می‌خواهد دو نفر از بازیکنان موثر خود را دو دستی به رقیب شماره یک خود یعنی تراکتورسازی تقدیم کند و چه بسا باید این انتقال را قطعی دانست.

گرچه این دو بازیکن بهدلیل خدمت مقدس سربازی باید راهی یک تیم نظامی شوند، اما تقدیم این دو بازیکن به رقیب اصلی سرخپوشان پایتخت که بی‌گمان هر دو بخش مهمی از بازی چشم‌نواز پرسپولیس فصل گذشته را به نمایش می‌گذاشتند و امسال نیز در پازل این تیم جا داشتند، در نوع خود جالب توجه است، چرا که تقویت تراکتورسازی را به دنبال خواهد داشت.

همزمان در حالی که گفته می‌شود چینی‌ها با پیشنهاد نجومی خود محمد انصاری ستاره جوان خط دفاعی پرسپولیس را وسوسه کرده‌اند، از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ، داریوش شجاعیان هافبک ملی‌پوش گسترش فولاد و سروش رفیعی ستاره ملی‌پوش تراکتورسازی را در فهرست خرید قرار داده است تا بلکه با حضور این دو تیمش را تقویت کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی مدعی شده‌اند برای نیم‌فصل روی جذب سروش رفیعی حساب کرده‌اند که این بازیکن سخت در تلاش است تا لژیونر شود و چنانچه بخواهد نیم فصل دوم در ایران بازی کند بسیار بعید است که تراکتورسازی او را از دست بدهد. خود رفیعی پس از بازی با پرسپولیس بصراحت عنوان کرد اولویتش لژیونر شدن است. اولویت این بازیکن هرچه باشد برانکو و پرسپولیسی‌ها خواب حضور او را در پرسپولیس می‌بینند و باید منتظر ماند و دید سرانجام این قصه چه خواهد شد.

همچنین داریوش شجاعیان هافبک گسترش فولاد و یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی‌روش هم مدنظر پرسپولیس است، این بازیکن البته در ابتدای فصل با وجود چند پیشنهاد قرارداد خود را با گسترش تمدید کرد و باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌توانند بازیکنان مورد علاقه سرمربی تیم‌شان را جذب کنند؟ در این رابطه فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد در این باره می‌گوید: ما به داریوش نیاز داریم و او را به هیچ باشگاهی نمی‌دهیم.

پیشنهاد نجومی چینی‌ها به انصاری

یک تیم از لیگ برتر چین خواهان جذب محمد انصاری مدافع ملی‌پوش پرسپولیس شده است، مدافعی که در کنار سیدجلال حسینی ستون مستحکم دفاعی سرخپوشان را تشکیل داده‌اند. اما به دنبال مخالفت‌های پیاپی باشگاه پرسپولیس، چینی‌ها پیشنهاد خود را به یک میلیون و 200 هزار دلار افزایش دادند. در حالی که سرمربی پرسپولیس بصراحت مخالفت خود با این انتقال را اعلام کرده است، محمد انصاری در این رابطه گفت: برانکو بر گردن تک تک بازیکنان تیم حق دارد. من تابع تصمیمات او هستم و درباره موضوع پیشنهاد باشگاه چینی صفر تا صد قضیه را به تصمیم برانکو واگذار کرده‌ام چون او بهتر از همه صلاح مرا می‌داند.

آرام‌طبع: از پرسپولیس می‌روم

در این شرایط محمد آرام‌طبع مدافع نیمکت‌نشین پرسپولیس که در ابتدای فصل از صبا به پرسپولیس پیوست، درخصوص جلسه دیروز خود با برانکو گفت: به برانکو گفتم از این‌که نیمکت‌نشین هستم حتی خانواده‌ام هم تحت‌فشار هستند چراکه من چه در لیگ دسته اول و چه در لیگ برتر در هر تیمی بازی کردم، فیکس بودم، این موارد را به برانکو گفته‌ام و او واقعاً دوست ندارد من از تیم جدا شوم،‌ اما خیلی حرفه‌ای با این موضوع برخورد کرد و از او ممنونم. امیدوارم مسئولان باشگاه هم با جدایی‌ام در نیم‌فصل موافقت کنند تا بتوانم تا در تیم دیگری به فوتبالم ادامه دهم.

پاسخ منفی منشا

همزمان شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از ارائه پیشنهاد به گادوین منشا با پاسخ منفی این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش مواجه شدند.

مهاجم نیجریه‌ای پیکان که خیلی‌ها او را بهترین بازیکن خارجی فعلی لیگ می‌دانند خوب متوجه شده که مهدی طارمی تحت هر شرایطی مهاجم ثابت پرسپولیس است و برانکو به نوعی برای تقویت نیمکت تیمش به دنبال بازیکن است! قرارداد گادوین منشا با باشگاه پیکان تا پایان فصل است و با وجودی که مسئولان این باشگاه چند بار پیشنهاد تمدید قرارداد را به وی ارائه داده‌اند اما او همه چیز را به آخر فصل موکول کرده است. البته مجید جلالی هم با جدایی این بازیکن مخالف است و دست پرسپولیس به این بازیکن نخواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها