تیم های بانک سرمایه و پیکان در آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر والیبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری بانک سرمایه به پایان رسید تا این تیم قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد.
کد خبر: ۹۷۷۹۰۷
حرکت عجیب سعید معروف در پایان دیدار بانک سرمایه و پیکان

به گزارش جام جم آنلاین ، در این دیدار هر دو طرف نسبت به قضاوت سرداور این مسابقه یعنی فرهاد شاهمیری اعتراضات زیادی داشتند اما سهم پیکانی ها از این اعتراضات بیشتر بود.

سعید معروف پس از این دیدار با داوران مسابقه دست نداد ضمن اینکه اجازه نداد هم تیمی هایش در تیم پیکان به طرف داور بروند و با او دست بدهند.

در حالی که حاشیه های کاپیتان تیم ملی والیبال در یک سال اخیر بیشتر شده این حرکت جدید جنجالی او هم به کارنامه حواشی او اضافه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
من
Spain
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
۰
۰
معروف بازی و اخلاق هر دو را باخت
هستی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
شما بازی رو مگه دیدی ؟؟؟ وقتی داور الكی خطای تور میگیره در صورتی كه اصلا خطا نبود و خود معروف توپ رو زده بود و بهش گفت به جون مادرم دستم به تور نخورده ولی امتیاز رو به سرمایه داد و بعد هم كه حركت بعدی باعث امتیاز پیكان شد نمیدونم چرا داور امتیاز رو رد كرد كه حق داشت كاپیتان معروف اعتراض كنه و حركت بازیكنان سرمایه خیلی زشت بود اگه بخوابم میتونم اسم بیارم ولی ابروی أشخاص رو نمی برم فكر مبكنم اگه فیلمشو ببینید میفهمیدید چه كسی بوده اینها با هم توی تیم ملی هستن نمیدونم چرا به معروف و ناراحتی اش میخندیدن من به شخصه ناراحت شدم و برای بازی به ابن مهمی ویدیو چك رو اماده نكردن چراااا واقعا حق سرمایه برد نبود چون همه گفتن اگه ابن دو اشتباه داوری نبود پیكان برنده میشد هم كاپیتان نادی هم چند نفر دیگه كه گفتن پیكان ٣ بر ١ پیروز بود و خیلی چیزهای دیگه
یاد بگیریم زود قضاوت نكنیم و در زندگی دیگران دخالت نكنیم
حك
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
سلام معروف جان ازمعروف نیفتی مواظب باش 0
هستی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
هنوز هم از نظر بازی عالیه از نظر اخلاق هم همینطور
اگه این حاشیه سازها بزارن
واقعا چرااا اینقدر از اذیت كردن دیگران لذت میبرید
یكم به این فكر كنید كه سعید معروف كاپیتان تیم ملی چقدر زحمت كشیده و تیم رو تا كجا برد رفتیم المپیك توی مسابقات جهانی عالی هستیم و البته كه تمام بازیكنان هم موثرند دست همه بچه ها درد نكنه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها