در نیم فصل نقل و انتقالات زمستانی چهار بازیکن ایرانی ممکن است باشگاه های خود را تغییر بدهند.
کد خبر: ۹۷۷۵۹۷
سرنوشت متفاوت چهار لژیونر ایرانی / کی به کجا می رود؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، سردار آزمون، کریم انصاری فرد، علیرضا حقیقی و اشکان دژاگه، چهار بازیکنی هستند که سرنوشت متفاوتی در انتظار هر یک از آنهاست.

سردار آزمون؛ رویای حضور در لیورپول

آزمون که اکنون یک ستاره تمام عیار در لیگ روسیه محسوب می شود مدام در معرض جدایی از روستوف قرار دارد. درخشش در لیگ روسیه و گلزنی به تیم هایی مثل اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا توجهات زیادی را به سمت وی جلب کرده است. البته قابل توجه ترین پیشنهاد مربوط می شود به پیشنهاد لیورپول. سردار خودش تکذیب می کند اما آخرین اخبار حاکی از انتقال این بازیکن به لیورپول در نیم فصل زمستانی است.

کریم انصاری فرد ؛ در راه پیوستن به بهترین تیم یونان

انصاری فرد هم دیگر لژیونر ایرانی در اروپاست. این مهاجم ملی پوش نیز در ترکیب تیم کنونی خود یعنی پانیونیوس در کنار مسعود شجاعی خوب می درخشد. آخرین اخبار حاکی از توافق او با تیم المپیاکوس یونان است.

علیرضا حقیقی ؛ معادله پیچیده

آخرین اخبار حاکی از پیشنهادهایی از لیگ اسپانیا، پرتغال و هلند برای این دروازه‌بان است و او در تعطیلات نیم فصل باید شرایط جدید برای حضور ثابت در ترکیب تیم خواهانش را بسنجد تا بتواند در روسیه نیز شماره یک را از آن خود کند و دومین حضورش در جام جهانی را تجربه کند.

حقیقی که پیش از فصل جدید اروپا در آستانه جدایی از ماریتیمو بود با توجه به درخواست باشگاه به همکاری‌اش با این تیم ادامه داد اما بعد از اولین نیمکت نشینی و اعتماد سرمربی به دروازه‌بان هموطنش ترجیح داد قراردادش را فسخ کند و در انتظار پیشنهاد جدید بماند.

اشکان دژاگه ؛ دو راهی ماندن و رفتن

این بازیکن العربی در ماه های اخیر بارها تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت اما در نهایت ماندنی شد. به هر حال به نظر می رسید شایعات مربوط به جدایی اشکان از تیم العربی دوباره پیش از تعطیلات نیم فصل بر سر زبان ها بیفتد. گویا اشکان دیگر کم کم به پایان کار خود در لیگ ستارگان قطر نزدیک می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها