دختر جوان که هدف شوم راننده جوانی قرار گرفته بود پس از 6 ماه سکوت راز شب سیاه زندگی اش را نزد
کد خبر: ۹۷۷۴۵۵
بازداشت سهراب با ادعای شیطانی شقایق+عکس


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، 18 خرداد ماه سال گذشته دختر جوانی به نام شقایق پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و از ماجرای گرفتار شدن در دام راننده ارابه شیطانil پرده برداشت.

شقایق در حالی که از بازگو کردن روز حادثه هراس داشت به بازپرس محسن مدیر روستا گفت: عصر 9 آبان ماه سال 93 بود که در خیابان آزادی منتظر تاکسی بودم که خودروی پژو 405 جلوی پایم توقف و با این تصور که وی مسافرکش است سوار بر خودرویش شدم.

وی افزود: در مسیر راننده جوان شروع به صحبت کرد و پیشنهاد دوستی داد و در شماره موبایلش را روی یک کاغذ نوشت و چون نمی خواستم با او بحث کنم شماره اش را گرفتم و داخل کیفم گذاشتم اما پس از لحظاتی پسر جوان مسیرش را به سمت خیابان الغدیر تغییر داد و وقتی متوجه نیت شومش شدم به او اعتراض کردم که در برابر تهدیدهای چاقویش قرار گرفتم.

ترسیده بودم و التماسش می کردم که خودرو را در کنار خیابان خلوت و تاریک متوقف شد و پسر جوان مرا به روی صندلی خواباند و ابتدا با پا روی سرم فشار وارد کرد و نیمه بیهوش شدم و سپس راننده شیطان صفت سناریوی تلخ زندگی ام را رقم زد.

شقایق ادامه داد: پس از آن پسر جوان مرا به صندوق عقب خودرویش انداخت و شروع به حرکت کرد، هرچه التماس می کردم بی نتیجه بود تا اینکه خودرو متوقف شد و راننده شیطان صفت با چاقو به سراغم آمد و پس از پیاده کردنم از خودرو تهدید کرد که اگر به پشت سرم نگاه کنم مرا خواهد کشت و دستور داد با سرعت پا به فرار بگذارم که من برای نجات جانم به سرعت فرار کردم.

دختر جوان در حالی که اشک می ریخت ادعا کرد 6 ماه از ترس آبرو این ماجرا را از همه پنهان نگه داشتم و خجالت می کشیدم به پلیس مراجعه کنم و پرده از این سرنوشت سیاه بردارم تا اینکه سکوتم را پیش یکی از دوستانم شکستم و او پیشنهاد داد تا از دست پسر جوان شکایت کنم.

بدین ترتیب تیمی بازپرس مدیر روستا با توجه به اینکه هیچ مدرکی مبنی برا اثبات آدم ربایی در این پرونده شیطانی وجود نداشت دستور منع تعقیب پسر جوان را صادر کرد و پرونده تجاوز در دادگاه یک کیفری استان تهران مورد بررسی قرار گرفت و تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این راننده جوان وارد عمل شدند.

کارآگاهان در این مرحله موفق شدند با تنها سرنخی که از راننده جوان که همان شماره تلفنش بود مخفیگاهش را شناسایی کنند و در عملیاتی غافلگیرانه سهراب از سوی ماموران دستگیر شد.

در این مرحله سهراب به اتهام آزار و اذیت دختر جوان بازداشت شد و شقایق با اعتراض به رای بازپرس مدیر روستا نسبت به منع تقیب متهم در ماجرای آدم ربایی ، پرونده بار دیگر برای تحقیقات پیش روی بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.

سهراب صبح امروز - شنبه - برای تحقیقات تکمیلی پیش روی بازپرس مدیر روستا قرار گرفت و گفت: ادعاهای شقایق دروغ است و هیچ آدم ربایی و اجباری در رابطه ما نبوده است.

وی افزود: سال 93 شقایق به عنوان مسافر سوار بر خودرویم شد و پس از صحبت های ابتدایی شماره تلفنم را در اختیارش قرار دادم و دوستی ما از همان روز شروع شد.

پسر جوان گفت: پس از نخستین ملاقات چهار بار دیگر با هم بیرون رفتیم تا اینکه به او پیشنهاد دادم تا به خانه خواهرم برویم که او نیز پذیرفت و با خواسته خودش وارد خانه خواهرم شد.

سهراب ادامه داد: من و شقایق رابطه مان بدون هیچ اجباری صورت گرفت و پس از چند روز رابطه ما تمام شد و دیگر با هم تماسی نداشتیم تا اینکه دستگیر شدم.

وی گفت: شقایق قصد اخاذی از من دارد و ادعا کرده در صورت پرداخت پول می توانم رضایت بگیرم ولی چون پولی برای پرداخت ندارم یکسال است که در زندان هستم.

بنا به این گزارش، باتوجه به اینکه شقایق هیچ مدرکی برای اثبات آدم ربایی ندارد بازپرس مدیر روستا برای سهراب منع تعقیب زد و پرونده برای تحقیقات تکمیلی در ماجرای آزار و اذیت به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
معراج
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
۰
۰
منع تعقیب؟؟؟؟فقط همین؟؟؟؟آقای بازپرس شما كه زحمت كشیدید حداقل برای دلجویی یه كادوئی چیزی به پسره میدادید كه یه موقع خدایی نكرده نارحت نشه و اون دختر .....را هم به اشد مجازات برسونید كه بیخودی بلند شده اومده از دست پسر معصوم شكایت كرده!!!!!!!!!!وااااایییییییییییییییی الانه سرمو بكوبم تو دیوار با این قضاوت!!!!!!!!!!!
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
۰
۰
بطور قطع تا رضایت دختر خانم در میان نبود تجاوزی نمی توانست صورت گیرد.مگر اینكه سهراب بی هوشش كرده باشد. اگرچه جرم پسره بی عاطفه سنگین می باشد ولی از تقصیر دختر خانم نیز نباید براحتی گذشت.
شادی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
۰
۰
اول خودشان قبول میكنن بعد كه میبینن هیچی توش نیست وسوسه میشن و میرن شكایت میكنن كه شاید بتونن یه پولی به جیب بزنند.چرا همان 6 ماه پیش شكایت نكردی؟؟مگر كسی كه بخواد به زور تجاوز كنه شماره میده؟؟
ناشناس عصبانی ازاوضاع
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
۰
۰
ای سربازان غیور امام زمان لطفا پدراین ارازل واوباش رابدون اغماض وچشم پوشی بخاطر ناامنی ورعب ووحشت درآورید باقدرت ، به فرموده رهبرمعظم منتظریم باقدرت واقتدار

نیازمندی ها