فرهاد مجیدی باز هم عکس بدون توضیحی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.
کد خبر: ۹۷۷۰۹۴
فرهاد مجیدی و انتشار یک عکس معنادار در اینستاگرام

به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال روز گذشته در ورزشگاه آزادی دو بر یک از تیم تراکتورسازی شکست خورد.

اندکی پس از این شکست فرهاد مجیدی عکس قابل توجهی را از خود منتشر کرد، عکسی که گویا او را بیشتر از هر زمان دیگری به مربی گری نزدیک می کند.

در پست فرهاد مجیدی تصویری از در زمین فوتبال در حال نت برداشتن منتشر پاریس در فرانسه درج شده است آن هم بدون این که شرحی برای تصویر نوشته باشد.

این پست معنادار که از آن برداشت های متفاوتی می توان انجام داد در برهه ای منتشر شد که استقلال و علیرضا منصوریان حال و روز خوشی را تجربه نمی کنند و با دو دسته شدن سکوها نیز رفته رفته کار برای سرمربی محبوب فعلی سخت تر از قبل می شود تا سایه مجیدی را بیشتر بالای سر خود حس کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
۰
۰
منصوریان چیه كه دیگه مجیدی چی باشه؟؟؟!!!!؟؟؟
آبان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
۰
۰
این مربیان جوان و محبوب دردی از این تیم ها دوا نمی كنند نه استقلال نه پرسپولیس. نه اینكه اینها مربیان بدی باشند نه اصلا. همین آقای منصوریان در نفت خیلی موفق بود بعنوان یه مربی جوان ولی در استقلال و پرسپولیس شرایط فرق میكنه این دو تیم پرطرفدارند با هر باخت فشار روانی كشنده ای به تیم غلبه میكنه و در این كش و قوس ها این مربیان جوان قافیه رو میبازند. و به دلیل بالا بودن سطح انتظارات هواداران زود بركنار میشند. به خاطر بیارید صمد مرفاوی رو، حمید استیلی رو ، یحیی گل محمدی رو كه علیرغم اینكه خیلی به پیشرفت پرسپولیس كمك كرد ولی فقط با شكست در جام حذفی كنار گذاشته شد. حتی مربیان بزرگی مثل دایی و قلعه نویی به راحتی كنار رفتن و برداشته شدند. البته به نظرم تعویض های آقای منصوریان توی این فصل نشان از بی تجربگی محض ایشون داره كه در شرایط مشابه هرگز مربی مثل مظلومی چنین تعویضی نمیكرد. ( بازی استقلال و نفت آبادان رو به خاطر بیارید )
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها