مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) با تکذیب خبر آزادی متهمان سانحه قطار سمنان، گفت: کمیسیون عالی سوانح راه آهن بالاترین مرجع قانونی در خصوص اعلام نظر کارشناسی در زمینه حوادث ریلی است.
کد خبر: ۹۷۶۷۷۸
مقصران اصلی سانحه قطار مسافری آزاد نشده‌اند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، حمید درباغ عنبران ضمن رد خبری مبنی بر آزادی مقصران سانحه قطار در محور سمنان-دامغان، اعلام کرد: کمیسیون عالی سوانح راه آهن بالاترین مرجع قانونی در خصوص اعلام نظر کارشناسی در زمینه حوادث ریلی است و بر اساس مستندات موجود نسبت به بررسی این مساله اقدام و رای خود را اعلام کرده است.

وی با تکذیب خبر درج شده از سوی وی درخصوص آزادی مسببان اصلی سانحه به قید وثیقه در برخی رسانه ها، افزود: در حال حاضر متهمان حادثه با حکم قضایی در بازداشت به سر می برند.

مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) همچنین تاکید کرد: رسیدگی قضایی موضوع توسط مراجع ذیربط با جدیت در دست اقدام است.

در همین حال، رئیس کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن با تکذیب خبر آزادی مقصران سانحه قطار مسافربری سمنان- دامغان با قید وثیقه گفت: بررسی موضوع در مراجع قضایی با جدیت در حال پیگیری است.

حسین عاشوری با تاکید بر اینکه مقصران اصلی سانحه قطار مسافربری در محور سمنان- دامغان آزاد نشده‌اند، گفت: بنا به اطلاعات دریافتی از مدیرکل راه‌آهن شمالشرق، وی اخبار منتشر شده درخصوص آزادی مقصران سانحه قطار در محور سمنان-دامغان را تکذیب کرده است.

وی افزود: بنا بر اعلام قبلی، کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن،بالاترین مرجع قانونی در خصوص اعلام نظر کارشناسی در زمینه حوادث ریلی بوده که بر اساس مستندات موجود، نسبت به بررسی این مساله اقدام و رای خود را صادر کرده است.

به گفته رئیس کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن، گفت: در حال حاضر، مقصران اصلی حادثه در بازداشت به سر می‌برند و رسیدگی قضایی موضوع توسط مراجع ذیربط، با جدیت در دست اقدام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فقیرصنعتی شریف
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
۰
۰
پس نظر منو كی تایید میكنی؟

نیازمندی ها