پوران درخشنده به جام جم آنلاین خبر داد:

پایان فیلمبرداری «زیر سقف دودی» + تصاویر

پوران درخشنده که از دهم مهرماه امسال کار فیلمبرداری تازه ترین اثر سینمایی اش را آغاز کرده بود از پایان فیلمبرداری و آغاز مرحله تدوین خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۸۹۹
پایان فیلمبرداری «زیر سقف دودی» + تصاویر

کارگردان زیر سقف دودی با بیان این که از مرحله فیلمبرداری رضایت کامل داشته است، به جام جم آنلاین گفت: نخستین برداشت ما با حضور «مریلا زارعی» و «فرهاد اصلانی» و با مدیریت فیلمبرداری مسعود سلامی در لوکیشنی واقع در منطقه الهیه تهران انجام شد و در ادامه لوکیشن‌های مختلفی در تهران، از جمله دو خانه واقع در منطقه الهیه، یک خانه در منطقه جردن( آفریقا)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات واقع در منطقه پونک، یک خانه در منطقه فرشته تهران و سرانجام در ویلایی در کردان و با حضور برخی نابازیگران این فیلم کار فیلمبرداری اش به پایان رسید.

درخشنده در پاسخ به این پرسش که آیا فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده است، پاسخ داد: بله و ان شاء الله بتوانیم فیلم را در جشنواره فجر برای نخستین بار به نمایش درآوریم.

به گفته این کارگردان، فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد و تعدادی از بازیگران سرشناس سینمای ایران، از جمله؛ فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی و فرشید زارعی فرد نقش آفرینی می کنند.

پوران درخشنده همچنین درباره این که باید منتظر یک فیلم تاثیرگذار دیگر مانند «هیس...» باشیم هم گفت: من همه تلاشم را کرده ام که فیلم بتواند با مسائل روز جامعه مرتبط باشد و مخاطب را درگیر کند، امیدوارم مردم هم از آن راضی باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها